marți, 11 februarie 2014

Tabăra de creație

  Mă scuzam față de Mirela că timpul meu e "sugușat", așa mi-s de ocupat cu diverse proiecte de numa-numa!
  Da, dar când o lucrare îți este publicată, fie ea proză, poezie sau pictură, eeee, se schimbă calimera, răsare soarele, înfloresc grădinile, ceru-i ca oglinda! Am participat la Tabăra de creație de aici, de la noi! Rezultatul? Oooo, deja o piesă a fost luată la secția de artă modernă a Muzeului Condrat Nemeș din Alba! Urmează o expoziție personală la UAPV Cluj!
  O scurtă privire aruncată în atelierul meu!

7 comentarii:

  1. si Brancusi taia lemne :) https://www.youtube.com/watch?v=FnVVNc29JQc
    mi-a placut foarte mult filmuletul. multumesc.
    monica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) punctat! păcat că Brâncuși nu purta fes, l-ar fi confuntat lumea cu mine! :)

      Ștergere
  2. Imi place cum te porti cu bustenii! Cu ... manusi.
    AnonIM

    RăspundețiȘtergere
  3. se mai îndoiește, oare, cineva?
    talent multilateral dezvoltar !


    -------------
    gătat pauza pt refacerea gheții
    fugal patina
    servus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca am inteles e un fel e bucurie ,care s-a exteriorizat asupra bustenilor din atelier. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      eu cred că e o descriere metaforică a modului meu de a comenta... comentariile! :))
      bună dimineaţa!

      Ștergere