miercuri, 19 februarie 2014

Mişu filozofu'

"Poetul, în casă, trăznit stă de soartă..."
După mai multe nehotărâte căscaturi, Poetul s-a decis:

La înălţime

-Nu mai sunt şoareci în cabana asta
sau te-antrenezi pentru paraşutism?
ori pleci cu circul în turneu prin vasta
garsonieră-n care locuim?

-Eşti ancorat în vechile iluzii,
bătrâne paznic rătăcind prin vreme,
îţi recomand vreo două-trei perfuzii
cu şpan de fiare şi cu spart de lemne.

-Mă-nclin şi recunosc, îţi dau dreptate
dar tot mă-ntreb ce cauţi în copac!
-Am vrut să am şi eu studii înalte,
să-nvăţ să văd, s-ascult şi-apoi... să tac!

Şi iată şi răspunsul pentru distinsul AnonIM:

29 de comentarii:

  1. imi plac postarile tale...esti tare ...hatru! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Asa, filmat, coboram si eu. Ea o fi crezut ca esti de la CNN si d-aia a acceptat sa coboare. A crezut ca se da in direct.
    AnonIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi numai aşa a coborât, când m-a văzut îmbrăcat cu salopetă PROTV&CNN !!!

      acum vă întreb şi eu, când aţi coborât două balcoane doar cu o sfoară legată de brâu şi gesticulând conform regulilor paraşutismului fără paraşută eraţi filmat???
      că asta cu filmatul nu e trecută în carte!

      Ștergere
    2. Nu raspund la provocari! Si eu n-am coborat, sa fie clar! Ca, nu eram nebun. Eu ... am cazut, ceea ce e cu totul altceva. E adevarat ca asta am vrut, sa cobor, dar de reusit n-am reusit decat sa cad. Pe cand, matza ta coboara tacticoasa. Precis ai facut un aranjament cu ea sa-mi dati mie cu tifla. Las' ca va stiu eu!
      AnonIM

      Ștergere
    3. Ooo, bineînţeles că Miţa a repetat toată ziua această coborâre languroasă, unduindu-şi mersul!
      Dar la fel aţi făcut şi dvs, că mi-au spus vecinii, vreo două nopţi "aţi căzut" de la balcon, în timp ce prietenii vă spuneau "ai grijă, aşa, acum întinde mâna, aşa...", iar taman în ziua cu "accidentul" sub balcon erau prieteni cu aparate foto, o televiziune locală, rudele şi foştii colegi de liceu militar!
      Las' că mai ştim şi noi! :)

      Ștergere
    4. Ai aflat-o si pe asta! Sa nu-mi zici ca stiai si ca, la capatul caderii, atarnam in sfoara cu capu-n jos si cu picioarele-n sus!
      AnonIM

      Ștergere
    5. Nu mai spun nimic! Cred că mă provocaţi ca să vă fac reclamă!
      De aceea NU MAI SCRIU că poziţia aceea inversă v -a fost recomandată de către specialiştii firmei Cavanni, că numai aşa se vedea eticheta de pe gulerul cămăşii, sau că aveaţi în picioare "accidntal" pantofi Gucci cu scrisul boldat, pe talpă, cu galben fosforescent, să se vadă!
      Dar am zis că nu mai scriu şi mă ţin de cuvânt! Eventual o să public totul în cartea anti-altfel!

      Ștergere
  3. Aplauze pentru puterea de convingere ! :)
    Si pentru versuri. La mai multe!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putere de convingere pe naiba!
      negocieri la greu!
      i-am promis un litru de lapte pe zi, 6 şoareci, cabanos, caşcaval, smântână, sarmale, mozart şi legănat în braţe...
      dar m-am sacrificat, de dragul filmării! :)
      mulţam, la fel!

      Ștergere
  4. Mă-nclin...necuvantatoarelor in ziua asta fara de cuvinte :D
    > :D <

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt fana lu Mita, imi aminteste de un motanel pe care l-am indragit foarte mult, si care tot asa se catara prin copaci cand era pui, si mieuna de mama focului ca nu se mai putea da jos, pana a crescut si a prins smecheria cu datul jos. Vad ca Mita ta e o lady, se descurca singura. O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. meritul este numai al ei, nu ştiu ce făcea când era mică! :)
      zi bună şi ţie!

      Ștergere
  6. ... perfuzii cu șpan de fiare... ?
    Asta de ce gen de medicină ține? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de vină e... rima! :)
      era vorba de prişniţe, dar poetul a avut un colaps rimelar şi... :))

      Ștergere
  7. draguta Mita! I-ai castigat increderea, asta spune muuuult!

    RăspundețiȘtergere
  8. stiu eu ca animalutele te iubesc, sunt sigura ca are dreptate Carmen in ce spune :)

    RăspundețiȘtergere
  9. studioasa mitza
    talentat poetul
    da' nu cred ca-nvata bine
    pana ce nu-i vad carnetul! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. poetul, când era la şcoală,
    o cam lăsase pe tânjeală
    şi des aşa i se spunea:
    brânza e bună, chelea - rea! :))

    dacă miţa era subiectul:

    nici nu trebuie să-nveţe,
    toţi profesorii-i dau zece
    când cu buclele ei creţe
    unduioasă Miţa trece...

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna dimineata!
    Mișu și cu Mița își schimbă blănița! 'Ca vine Primavara! :)
    Mișu verifică documente sau lucrările poetului?
    Mița nu-i preocupată; privește lumea de sus! Ascultatoare pisicuță! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  12. servus
    mişu ESTE poetul, era nehotîrât ce să publice în colecţia "poeţi tineri" :)
    da, şi eu admir asta, mişu e preocupat de-ale vieţii iar miţa este procupată să fie admirată! :) şi sunt de acord cu asta!
    zi faină şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Miţa este subiectul
    Vasile este poetul
    Şi gândesc că predicatul
    Îl aplaudă tot satul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aş scrie predicatul
      pe un pom, doar în trei slove
      eident, e neuitatul
      MIŢA şi VASILE - LOVE!

      mieunatica felină
      unduioasă pe sub blană
      la sfârşit de săptămâna
      "predică"... doar la cabană! :)

      Ștergere
    2. evident cuvântul e... "evident "!!! :))

      Ștergere