joi, 27 februarie 2014

În curte

O scurtă vizită la domnul Barna.









20 de comentarii:

  1. Domnul Barna o sa aiba nepotei (pisoi)! :))) Pisica are burtica mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa!
      a pregătit totul pentru eveniment, salon, lăutari, tot! :))

      Ștergere
  2. Ce pisoi frumos! :)
    Ce floricele frumoase! :)
    Ce ulcior... parasit. :)
    Ce "chiuveta" super!! A captat apa de la vreun izvor?!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, aşa mi-a plăcut şi mie, totul!
      cu apa e o ciudăţenie!
      suntem la confluenţa a două râuri, de pe toate dealurile din jur curg izvoare, apa ajunge în oraş prin cădere, nu e pompată, nu e scoasă din fântâni, şi totuşi plătim preţul impus de Alba Iulia, preţ unic pe judeţ!
      oare de ce???
      servus!

      Ștergere
  3. la domnul Barna a venit primavara :)
    ti-a dat si tie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuu, o ţine închisă în curte, mi-a zis că încă nu rezistă la frig! :)

      Ștergere
  4. Pozele sunt de maestru!.La voi timpul este foarte inaintat,aici inca mai este iarna si ninge in reprize.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faci economie de cuvinte in zile de joi si la MfC abia te poti abtine?! :)) ma asteptam sa ne povestesti mai multe despre domnul Barna, despre pisica, despre chiuveta din Graz, despre flori si gradina... Sa aveti o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      ai dreptate! dar e şi o bucurie pentru mine, cum mă gândesc la MFC cum inspiraţia o ia razna!
      aşadar eşti o adevărată Mecena!

      Ștergere
  6. Foarte frumos, lucruri de gradinar batran, aranjate cu pricepere si gust iar floricelele minunate. O seara linistita sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect, dom' Vasile! Se vede ochiul format de-a lungul multor primăveri!
      dacă ajungi pe aici, merem în vizită, şi casa e de un bun gust desăvârşit!
      seară bună să aveţi şi voi!

      Ștergere
  7. Imi plac floricelele,pe care eu nu le cunosc dar sunt minunate.Am o intrebarepentru domnul Barna:iarna sursa de apa din curte nu ingheta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am habar, nici nu am întrebat, recunosc!
      cred că e închisă iarna, aşa am face oricare dintre noi, nu? mi-ar plăcea să aibă domnul Barna un izvor termic în curte!!! :)

      Ștergere
  8. S-a dus comentarul fara sa vreau ,asta e!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmm, ce floricele sunt acestea, ca nu imi dau seama? Frumos totul prin curte. O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu!
      Da, o curte şi o casă de oameni gospodari!
      seară bună!

      Ștergere
  10. Primăvara vine frumos de tot la domnul Barna! Pisica asta minunată, care așteaptă pui, îmi amintește (nu râde!) de Primăvara lui Botticelli, unde Flora ( la bella Simonetta...) e înfrumusețată de apropiata naștere. Pentru că ai surprins esența anotimpului, nu-i așa?! Frumos anotimp, frumoasă grădină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu râd! Mi-a plăcut tenta antică dată de oala aceea neglijent răsturnată, în care cresc flori! Aşadar şi eu am îmbogăţit mental tabloul oricum frumos al curţii!
      Uite că nu m-am gândit la metafora pisicii! Jos pălăria!

      Ștergere