Enciclopedia Dacica

marți, 11 februarie 2014

Paloma negra

Mai e timp de meloman pentru o zi? Nu, nu mă înscriu, dar vreau să-l trimit pe Make acolo!
Cine e Make? Of...
Make love not war, makelangelo, makelele, make - fă-te că lucrezi...
E co-autor de blog la secţiunea tărtăria ştiinţifică, el e cu analizele C14, e leader de brigadă, colindător de an nou, ialomiţean pârât şi... îndrăgostit!
Doamne, fă o minune să nu citească Paula textul ăsta că se mută Make aici şi e fumător, te rog, Doamne!
Dar dragostea învinge totul! Make mi-a trimis cinci videoclipuri cu iubita lui şi eu... am rămas cu gura căscată!
Aşa ceva am mai trăit la primele întâlniri cu Maria Cristina-Crăciun!
Notă
Make, am primit videoclipurile!

8 comentarii:

  1. Extraordinare voci! Maria a mai crescut putin intre timp.:)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-am urmărit evoluţia, m-am bucurat pentru premiile ei internaţionale.
      candoarea de aici este, totuşi, inegalabilă!

      Ștergere
  2. superbe tinerele talente!
    m-a impresionat Maria Cristina, este o interpreta desavarsita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Voci diferite, dar frumoase!
    Noapte buna! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toţi copiii au voci frumoase!
      acestea sunt excepţionale!

      Ștergere
  4. Superb,deci exista inca copii geniali in aceasta tara de... manelisti.
    Poate ca melodia este putin prea matura pentru varsta fetitei. In rest totul a fost perfect de la mimica si gestica la inflexiunea vocii. O zi minunata, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. onorat, domn Vasile!
      eu mulţumesc!
      şi ca să nu existe dubii cine e "domn Vasile" uite aici un CV !

      http://www.youtube.com/watch?v=Cd1oMZQZvEw

      Ștergere