marți, 11 februarie 2014

Paloma negra

Mai e timp de meloman pentru o zi? Nu, nu mă înscriu, dar vreau să-l trimit pe Make acolo!
Cine e Make? Of...
Make love not war, makelangelo, makelele, make - fă-te că lucrezi...
E co-autor de blog la secţiunea tărtăria ştiinţifică, el e cu analizele C14, e leader de brigadă, colindător de an nou, ialomiţean pârât şi... îndrăgostit!
Doamne, fă o minune să nu citească Paula textul ăsta că se mută Make aici şi e fumător, te rog, Doamne!
Dar dragostea învinge totul! Make mi-a trimis cinci videoclipuri cu iubita lui şi eu... am rămas cu gura căscată!
Aşa ceva am mai trăit la primele întâlniri cu Maria Cristina-Crăciun!
Notă
Make, am primit videoclipurile!

8 comentarii:

  1. Extraordinare voci! Maria a mai crescut putin intre timp.:)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-am urmărit evoluţia, m-am bucurat pentru premiile ei internaţionale.
      candoarea de aici este, totuşi, inegalabilă!

      Ștergere
  2. superbe tinerele talente!
    m-a impresionat Maria Cristina, este o interpreta desavarsita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Voci diferite, dar frumoase!
    Noapte buna! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb,deci exista inca copii geniali in aceasta tara de... manelisti.
    Poate ca melodia este putin prea matura pentru varsta fetitei. In rest totul a fost perfect de la mimica si gestica la inflexiunea vocii. O zi minunata, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. onorat, domn Vasile!
      eu mulţumesc!
      şi ca să nu existe dubii cine e "domn Vasile" uite aici un CV !

      http://www.youtube.com/watch?v=Cd1oMZQZvEw

      Ștergere