sâmbătă, 22 februarie 2014

Poeţi tineri 2


4 comentarii:

  1. Nu suna rau dar parca prea multa rima alba ma baga-n ceata.
    Asta-s eu si n-ai ce-mi face,
    Dute, dute...si s-a dus.
    O duminica formidabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bună dimineaţa!
      drept ai vorbit, A FOST O DUMINICĂ FORMIDABILĂ, chiar dacă a plouat!
      nici eu nu agreez rima albă dar unde sunt sensibilităţi, tresar!
      metafora "curg malurile ameţitor" m-a fermecat, aş vorbi despre ea, oh...
      iar troiţa m-a dus cu gândul la nuvela cu acelaşi titlu a lui Gib Mihăescu, după mine cea mai tulburătoare nuvelă a literaturii noastre!
      îţi spun un secret, dă urechea mai aproape:
      şi Văsâi, măi Văsălie, s-a luat de... grădinărie!!! :))

      Ștergere
    2. Perfect, nici ca se poate o activitate mai relaxanta, te scapa de stre, obezitate dar si de muschi, pleaca saracii singuri dupa o saptamana ca a mea... O zi linistita.

      Ștergere
    3. :) sunt liniştit, eu sunt ca toba, doar piele întinsă pe oase! eu speram să mă îngraş cu muşchi de mărar, praz şi alte proteinofere!!! :))

      Ștergere