duminică, 18 noiembrie 2012

Cuvinte-n vesminte


12 comentarii:

  1. Incantator clipul. O sincronizare excelenta intre versuri, imagini si nu in ultimul rand vocea, care le insufleteste. Iti multumesc pentru ca ai impartasit cu noi!
    O noapte linistita iti doresc, Vasile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata si sa ai o saptamana rodnica!
      Am incercat sa aduc mai aproape de ascultatori o poezie care imi place.

      Ștergere
  2. Chiar mi-a placut :) o saptamana reusita va doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezie!
    Sa ai o zi minunata Marite Emir! :)
    Ce nasa buna ai - Anastasia ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soarele sa-si presare razele asupra ta, preafrumoasa Melly! Am dat porunca vistiernicului si o punga cu margaritare va fi adusa de un ienicer pana nu apune soarele a doua oara!
      Pentru nasa am comandat la muntele Athos o icoana imbracata in argint de toamna; chiar daca e pui de ghiaur, faptul ca m-a botezat a facut sa o iert si sa pun o vorba buna pe langa Profet, slavit fie-i numele!
      :)
      Buna dimineata! Cam frig in "emiratul" meu!
      Saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  4. ascult iar si iar! o voce tare calda...:)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      de la tzuica fiarta se trage! :))
      si tie la fel! la tzuica ma refer! :))

      Ștergere
  5. eşti delicat şi discret...! mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Acum sa vad cum te descurci cu superiorii tai, ca uite, Melly te-a dat de gol, ai "nasit" un musulman, aman-aman! :)

      Ștergere
  6. Sensibilă propunere, Vasile. Am a mulţumi pentru ea... Toate gândurile bune!

    RăspundețiȘtergere