miercuri, 28 noiembrie 2012

În liniştea... iernii!


13 comentarii:

  1. Apăi chiar liniștea iernii ne așteaptă și mohoreală accentuată de alegeri și alte cele neagtive din a nostă sovietate. Unde-mi ești Primăvară iubită??

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa si iarna cind vine cu despletiri din fulgi de nea si parfum de brad, cand ne-adunam cu oameni dragi si rasuna colindele. Hei... hai Craciun ca esti pe drum!
    Sa ai o seara ... varateca!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooi!
      Am gasit comentariul in setarile din blog!
      Scuze, nu a fost "nepublicat" cu buna stiinta!

      Ștergere
    2. Nu-i nici o problema! Stai linistit! :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos mesajul. Da, sunt absolut de acord: " Carte, intotdeauna va fi un prieten de nadejde in orice anotimp, pentru toata lumea!"
    Valsul din fundal, este divin! Imi place totul!
    O seara minunata iti doresc, Vasile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si "nu este pe lume preocupare mai placuta decat cetitul cartilor"! Neculce? Ureche? Un cronicar, in orice caz!
      "Treasure Waltz op. 418", Strauss...
      Noapte buna iti doresc!

      Ștergere
  4. :) Stiam partitura, chiar daca nu am mentionat-o!
    Strauss si muzica sa, sunt marea mea dragoste, inca de la noua anisori si va ramane pentru totdeauna.
    M-a insotit de-a lungul vietii si in momentele de tristete dar si in momentele de bucurie!
    Muzica lui Strauss, pentru mine este, pilonul de sprijin, al vietii mele!
    Noapte buna iti doresc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee, sa stii ca am scris mai mult jenat ca nu am mentionat in clip, asa ar fi corect, asa ESTE corect, dar sunt absorbit de tema si uit detaliile!

      Ștergere
  5. ma duc sa "pun burta pe carte". chiar daca aici n-a fost iarna decat azi-noapte, iar astazi e iarasi cald...poate, poate ma picteaza si pe mine cineva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Daca imi dai voie, activez eu camera web (aia de care nu stie nimeni ca este incorporata in calculator!) si sa vezi imagini cu cartea, ba la bucatarie, ba in dormitor, ba langa masina de spalat!!!
      Aferim?

      Ștergere
  6. cugir ceata! cugir iarna! repede mai trece cugirul de la un anotimp la altul...:)
    mi-a placut! ciao! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia uite, credeam ca sunt unicul carcotas pe aici! :)
      Maaaai, asta e "pregatirea de iarna!"...
      Buna dimineata!

      Ștergere