vineri, 8 februarie 2013

Alcoolscop de week-end


Trasee turistice de vis!

12 comentarii:

  1. Vai, dintre toti cel mai urat suna la Moldoveni! Rusinica! Ce au cu moldovenii?
    Cred ca rachiul se consuma mai mult in nord, pe la noi Cotnarul e rege! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Pai ce sa aiba? Sunt ei cei mai buni cantaresti si dasatori de populara? Sunt! Au dat ei cei mai mari oameni de cultura ai tarii? Au dat! Asa ca eu cred ca e invidie... :)
      Seara buna si tie!

      Ștergere
  2. Hâc... ă... hâc-hâc... Că greu am ajuns aici! Tre' să trag pe dreapta pen' că hâc... e cu aburi de la alambic... hâc!
    Seară bună! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) zeama de varza ai avut? te-a durut capul? :)
      toate bune si iertare pentru... promptitudine!

      Ștergere
  3. Deci nimic n-a scapat!:))) Tuica county... inteleg, dar de ce rezervatia Prahova Valey? Nici macar locul nasterii nu-l am mai idilic!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Pai acolo vietuiesc doar cei cu atelaje mercedes, bmw, ferrari... normal ca e rezervatie! :)

      Ștergere
  4. Salutari din Terra "Murtaflaria"!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha! Ce hartă tare! Cred că le-ar trebui celor din parlament, că tot se gâlcevesc de pomană. Am constatat cu mândrie că sunt născut în...Cucuruzia! :-)

    Weekend frumos şi numai bine!

    PS. Din greşeală am pierdut comentariul ce mi l-ai făcut pe blog. Când să-l recuperez de la spam (nu ştiu de ce tot ajung pe acolo?), a dispărut! Oricum, mulţumesc pentru trecere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      cucuruzean sunt si eu! acuma nu stiu daca ar trebui sa ne para rau pentru ca am fost exclusi din lumea alcoolului, de parca nu am fi si noi "de-ai lui Burebista", cel cu vita de vie, dar e posibil sa fie un elogiu mascat! adica americanii fac whiskey din cucuruz...
      saptamana faina iti doresc!

      Ștergere