miercuri, 13 februarie 2013

Parc eolian


65 de comentarii:

  1. Neavind sonor pe aici,vad numai eolianul,fara parc si fara alte fono-explicatii.
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      pai explicatii... n-am voie! :)
      si tocmai astai shpilu`, sa spui ce crezi ca vezi! :)

      Ștergere
    2. eolianu` e un model, usor de pus in practica si pac! energie ieftina! :) adica trebuie sa consumi energie, sa sufli, sa se invarta... :))
      na ca am dat si explicatii! :)

      Ștergere
    3. eu văd cerul! :))
      o zi frumoasă!

      Ștergere
    4. In aceeasi situatie si eu! Fara boxe adica. Dar m-am uitat si ras-uitat si tot nu pricep. Si jur ca port lentilele cu dioptrii bune! :)
      Happy WW!

      Ștergere
    5. :)
      servus, Andera! pai e o eoliana... ce poate sa fie???
      mi-a placut perseverenta dovedita pentru a urca un bidon in varf de par... :)
      cam atat!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :)
      se mai intampla! orice spion isi asuma riscuri! :)
      zi faina sa ai si tu!

      Ștergere
  3. M-am uitat de trei ori, dar tot n-am inteles... cred ca imi trebuiesc explicatii suplimentare :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      pune mana pe geanta de voiaj, nu uita un caiet si un creion si te astept la curs! :)

      Ștergere
    2. Da? Si daca iar nu bate vantul cand vin eu? Predai doar teoria?:-)

      Ștergere
    3. rezolvam! cumpar o butelie de oxigen, ok? :))

      Ștergere
  4. Bună dimineața! Tot fără vânt, dar mai bine așa, vine primăvara!
    Am trimis niște lucrări și mulțumesc cu respect pentru propunere.
    O miercure absolut reușită îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nenea din curte e un visator.... (ca si fotograful, as zice!) :)
      pai sa montezi o eoliana in vale???
      zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  5. Ce imi doresc sa pozez si eu intr un parc eolian! :))
    Da stau la rand...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apai de! la revelion era transportul gratuit...
      vrei sa-ti aduc aminte proverbul "Dumnezeu iti da dar nu iti baga si-n traista!" ? :)
      tu vrei sa vina eoliana in italia? :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. :) daaaaa!
      nu-ti spun ce ancheta am suportat, veioza infipta in ochi, pahare cu palinca, greeeeeu, greu da` am scapat! :)
      >:D<

      Ștergere
  7. IO nu văd nimic dar îmi închipui că văd nişte morişti prinse de nişte pari şi bătute de vânt.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca ai sufla un pic în elice poate ca ar creste voltajul! :))
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuuu, ca si asa am probleme cu tensiunea!
      lasa ca e mai bine asa, constanta! :)

      Ștergere
  9. sunt sigura ca acolo exista energie din plin :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cooorect! aia se misca numai gandind la ea! uite ce inseamna spirit de observatie! :)

      Ștergere
  10. Eoliana fară vânt! :)
    Dar cerul e superb!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam fara vant parcul asta, dar ce pictura superba alcatuiesc norii pe fundal.... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bate vântul dinspre vest
    Eoliana... nici-un gest!
    Bate vânt a spionaj
    Eolina e-n bagaj!
    Bate vântul a trădare
    Eoliana deja dispare!

    Dar şi când o bate vântul
    Să ne ducă sus cuvântul
    Ai să vezi eoliana
    Cum ridică toată ţara
    Să trimită cei piraţi
    Pe cinci cai neînvăţaţi
    Drept în fundul iadului
    In smoala infernului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bate vantul numai seara
      eu astept sa vina vara
      bate vantul zi si noapte
      eu sunt ici, vara-i departe...

      prelucrare din fuga... :)

      Ștergere
  13. eoliana avea si paznic !?...si prin Cugir trebuie sa ai grija ce fotografiezi? :)...
    ce sa-i doresc: vant in pupa... nu merge...atunci in eoliana !!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neee!
      aici e aici,l ai vazut tu eoliana fara inginer si sa si mearga?
      asa ca... hai, la service! :)
      apai daca nu stii iti spun: aici e fabrica de armament, te cauta de la gara si iti ia aparatul foto asa ca ai grija! :)

      Ștergere
  14. Buna dispozitie, asa sa-ti tot incepi ziua! ;)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca vant nu, curent nu, macar zambete sa fie, pana s-or impozita si astea...

      Ștergere
  15. Energia trebuie stocata cumva pentru ca altfel sunt sanse sa ai toata seara efect de discoteca in casa :)) cand becul aprins cand stins :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Suflă vântu'n lobodă
    ai lumină slobodă ...
    da' dacă nu suflă...e bai !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. no, ieri nu a batut vantul si nu am avut energie sa comentez... :)

      Ștergere
  17. deci... te-a prins! :)
    acum, drept sa spun, am citit comentariile anterioare si sunt de acord cu cei ce s-au plans ca nu vad unde e parcul?! si nici eoliana nu o vad! mie imi pare mai mult statie meteo. Eoliana, are aripi mari, elice în toata regula... dupa titlu, la asa ceva ma asteptam.
    Dar de placut, videoclipul tau mi-a placut :)) Arata ca paznicii sunt vigilenti in zona Cugir :)))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ca cercetator cu diploma simt nevoia sa dau o explicatie stiintifica acestui fenomen.
    Tarzan zbura din plop in plop, din creanga-n creanga catre iubita Jane.
    Ajunge, aterizeaza si isi scutura praful de pe muschi.
    Jane il intreaba:
    -Tarzy, cum se cheama chestia asta trendy cu care tu ai zburat atat de curajos la mine?
    La care Tarzan pretios si profesional raspunde:
    -Draga, E o liana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      si tu ma tragi de urechi? :)))
      oricum, jos palaria pentru "upgrade": TARZY.... woooaaaauuuuu.... :)))

      Ștergere
  19. Daca asta e eoliana si inca un parc...atunci am ajuns eu Papă si nu stiu ;) :))
    Desi in momentul asta sa fii Papă ar fi o chestie...ca Papa tocmai se retrage ;)
    Eu te-as penaliza ;) N-ai scris dar tot ai vorbit! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      maaaai, corecta prima parte a comentariului! :) asta era ideea! :)

      a doua parte: esti rea! :) pai nu am vorbit, am raspuns! :)

      Ștergere
  20. Un bidon in varf de par? Un bidon in varf de par! Pe acoperis! Cred voia doar sa stie directia vantului, pentru lansarea unui zmeu... Sau... Nu! Cand ploua se aude pe tigla! Cum merge cu producerea de electricitate? A aprins un bec la bricheta-lanterna?! Oricum: idealistii si visatorii au schimbat lumea! Acum... ca in bine ori in mai putin bine... Depinde! Gata, m-au lasat bateriile! Sa zic... Si zic: o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si tu ai dreptate! asa am vazut si eu: eoliana, statie meteo pe marte, comunicare galactica.... ca doar nu era sa vad un bidon in varf de par, ca toata lumea! :)))
      no, o sa intreb "paznicul" daca are incarcator pentru baterii! :)
      zi faina si tie!

      Ștergere
  21. Repetă figura când o să bată vântul! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Da, este bine de a profita de energia eoliană.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e! acum 15 ani holbam ochii la ele in sudul Frantei si in Spania! Acum cinci ani au rasarit in podisul Babadagului! Uite si samanta de eoliana la Cugir! Stai sa vezi cand o creste mare! :)

      Ștergere
  23. Râdem noi acum, dar vom căuta cu lumânarea energia asta, până la urmă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, stiu (stim) ca ai dreptate, dar traim in tara lui Bula, nu? Haz de necaz...

      Ștergere
  24. Răspunsuri
    1. Servus, adiere de baragan! stai asa ca postez si fac "rondul de bloguri"! :)
      >D:<

      Ștergere
  25. Faine poze! Mi-a plăut mult "motocicleta" din prima poză. Design tradiţional, tracţiune "băligoasă" şi, mai ales, este foarte...eco!

    O seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere