luni, 11 februarie 2013

Poezia de ieri

Orizont cugirean
Poezia trimisa ieri in format PPS.
"Icoana stelei ce-a murit..."

21 de comentarii:

  1. Uf... Explicatie pentru titlu: postarea era pentru maine dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce peisaj superb deasupra Cugirului - cerul albastru şi munţii cu căciulă albă!

    RăspundețiȘtergere
  3. an error la videoclip...si d'asta imi pare rau :(
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat! probabil ai primit pps-ul din lista da de corespondenti! o realizare deosebita!
      seara buna sa ai!

      Ștergere
  4. Lasa ca nu -i problema! Mie mi-a placut orizontul....;)
    Neatza!

    RăspundețiȘtergere
  5. îţi opreşte respiraţia şi... îţi zăpăceşte cuvintele.
    erotic, mistic, închinăciune păgână...

    emire, faci catedrală din locul ăsta!
    caut să obţin autorizaţie pentru un boutique cu baticuri la intrare, că nu mai poate intra cu plete futurânde :)

    bună dimineaţa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rogu-te, împrumută-mi un 'se' :)

      Ștergere
    2. pai vad ca jumatate de treaba s-a rezolvat! intai avem "umbra" catedralei! :)

      uite si macheta:
      "Ale turnurilor umbre peste unde stau culcate:
      Catre tarmul dimpotriva se întind, se prelungesc,
      S-ale valurilor mîndre generatii spumegate
      Zidul vechi al manastirei în cadenta îl izbesc."

      Ștergere
    3. imprumut-imprumut, dar stii cat e dobanda???

      Ștergere
    4. fără dobândă! că îmi desfiinţez depozitul de 'i'-uri! :)

      Ștergere
    5. uf, am ajuns si pe aici, dupa manchester - real si un episod din doi barbati si jumatate...
      cred ca am vazut pe dealuri o plantatie de i-uri! fac o rezervare???
      auzi, daca eu am umbra, umbra are trup???

      Ștergere
  6. Un proverb spune ca " noi toti traim sub acelai cer, insa avem fiecare un alt orizont"
    Frumos orizontul cugirean :-D

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Vasile!
    Frumos peisaj, și clipul mi-au plăcut!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus, Elena!
      Cugirul este inconjurat de peisaje frumoase!
      O seara buna sa ai!

      Ștergere
  8. Un artist ce imi aduce aminte de raposatul meu bunic, amandoi apartinand aceleiasi perioade. Postarea aceasta mi-a starnit o oarecare nostalgie, multumesc pentru impartasire !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita! Sper ca bunicul tau inca se bucura de lumina soarelui!
      Nostalgiile ne apropie de cei dragi...
      Seara buna iti doresc!

      Ștergere
  9. Inchinăciune ! Imi vin în minte nişte versuri scrise de Răzvan Nicula , în mare grabă, la aflarea veştii trecerii în nefiinţă a poetului:
    "....Te-oi ţine-n pagini gălbejite
    Aşa cum te cunosc de mult -
    Izvor de versuri îndrăgite,
    De rimă, nesecat tumult -

    Ştiind că nu te-or mai atinge
    Prea-despicate limbi şerpeşti -
    Otrava lor deja se stinge
    Şi vei începe să trăieşti,

    Şi porţi de alţii zăvorâte,
    Sub pumnu-ţi aprig, ca de fier,
    Şi-or pierde balamalele urâte
    Când tunetu-ţi va răsuna din cer.

    Atunci vei sta unde ţi-e locul,
    Pe-altar în cuget şi simţire,
    Căci versul tău ne e ca focul
    Furat, cândva, de la dumnezeire.

    Te voi păstra aşa cum se cuvine
    În suflet şi în miezul amintirii;
    Te du spre ceruri mai senine
    Căci ţi-a venit sorocul nemuririi"
    Şi aşa este, pentru mulţi, o dată cu moartea fizică totul se sfârşeşte, pentru Adrian Păunesc ziua în care a închis ochii pentru totdeauna a fost de fapt prima zi a nemuririi.

    RăspundețiȘtergere