miercuri, 6 februarie 2013

Legea se respectă!

"Legea pazei", explicată în imagini!
Regulamentul de aplicare a legii de mai sus!
Verificare pe teren.
E, cu aşa pază doamnele se pot plimba în voie pe bulevard!
Bună dimineaţa, Carmen!

84 de comentarii:

  1. Buna dimineata!
    La ultima filmare m-am uitat de cateva ori:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Normal, sunt vedete pe covorul rosu, la decernarea oscarului! :)

      Ștergere
  2. Bulevardul face toate paralele :-) Imi imaginez o plimbare facute de doamnele bastinase pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai apreciat corect, e bulevard eco, bio, fara "E"-uri, nepoluat si nepoluant, covor asfaltic absorbant de sunete si lichide, etc! :)

      Ștergere
  3. Ar merita să-mi fac rost de niscaiva încălțări adecvate și s-o iau pe bulevard. Felinele merită efortul, sunt vedetele și au tot ce trebuie pentru asta: frumusețe, curiozitate, putere de atracție. Pe mine m-au cucerit! :)
    Bună dimineața!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata!
      iti sugerez ca e mai adecvat "fara incaltaminte"! :))

      Ștergere
  4. eu ma indrept catre bulevard. am luat-o si pe Pishky, observ ca are cu cine petrece timpul. Cu mine cine vine? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai stiu ca esti pretentioasa, trebuie tenesi, ochelari de soare... gasesti tu un "vero", nu-mi fac probleme... :)

      Ștergere
  5. in ce fel miorlaia motanasul ala,m-a topit! :))
    din cate am vazut eu erau doi motani si o pisica dar tu stii mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu asemenea paznici, siguranţa publică este asigurată :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamnele... cred ca iti sunt vechi cunostinte. E un bulevard exclusivist. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! E un fel de Beverly Hill!
      doamnele sunt "dragoste la prima vedere", cred ca au luat plasa, nu au vazut ce se ascunde in spatele barbii! :)

      Ștergere
  8. ;)ei da... ai redus mult explicatiile pe care obisnuiai sa le prezinti sub eticheta " miercurea fara cuvinte".. . Astazi fac o exceptie si aprob inscrierea, pentru ca se vede ca te-ai straduit :-D
    Paznicii si bulevardul din Cugir m-au impresionat ;-) e tot mai clar ca lucrurile nu au cum sa mearga stramb acolo la voi :-D
    Happy ww! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "m-am straduit"???
      am scuturat postarea de cuvinte ca pe presul de la usa, am dat-o pe razatoare, am redus din cuvinte de vreo zece ori, am strigat la mine in oglinda, si tu zici ca "m-am straduit"??
      aproape m-am sinucis! :))

      Ștergere
    2. Inseamna ca la urmatoarea MfC va trebui ... sa faci hara kiri :-D
      O zi faina!

      Ștergere
    3. mai sunt Mfc-uri?
      vai vai vai, trebuie sa ma inscriu in "clubul vorbaretilor anonimi"... :)
      multam, la fel!

      Ștergere
    4. Bine ai venit in club !! Suntem cativa care nu putem posta fara cuvinte, asa ca nu esti singur....

      In final ne accepta asa cum suntem !!

      Ștergere
  9. Sall, cel mai de încredere prieten al omului

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Vasile!
    Superbe feline,mi-au plăcut mult!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus, Elena!
      Daaaa, si frumoase si lipicioase! :)
      Zi faina sa ai!

      Ștergere
  11. Da, cred că va trebui să plătească pedeapsa pentru refuzul de a aplice legi.

    RăspundețiȘtergere
  12. :) ... Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i ... !!!
    Doamnele sunt foarte curate la asa bulevard! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi tu, putina lume s-a prins! Ma asteptam ca tu, "inginer", sa vezi realitatea!
      E bulevard din marmura rosie dar a fost vopsit "natur", sa dea impresia de rustic! :)
      Happy sa fie si la tine!

      Ștergere
  13. Pitoresc bulevard. Trebuie remarcată calitatea deosebită a asfaltului.
    Iar paznici mai vigilenți mai rar! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La așa câine de pază pot și domnii să se plimbe linistiți! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum s-ar spune, paza buna trece primejdia rea.

    Referitor la linkul http://www.adrianstoenica.blogspot.ro/2013/01/expozitie-pasteluri-adrian-stoenica-ian.html

    Imediat dupa afise, sunt postate fotografii de la expozitie. Apasand pe ele, se deschid marite si vei vedea destul de bine exponatele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori dau dovada de exces de zel din pacate, dar sint folositori la casa omului

      Ștergere
    2. servus, Karma, normal ca tii cu paznicii, daca tu esti "police"... :)

      Ștergere
  16. E greu sa taci! Nu? Si daca nu ai voie tu pui pe altii sa vorbeasca! Exploatezi pana si motanii! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-a plăcut foarte mult! Mai ales filmuleţul cu pisici :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Tare mi-au placut pisicutele curioase! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bulevardul va fi spendid in primavara, cu salciile inflorite. Te iubesc pisicile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuzati ! Vroiam sa scriu " splendid " :)

      Ștergere
    2. abia astept sa vad bulevardul cu pomii inverziti!
      traseul acesta este o descoperire recenta! :)

      Ștergere
  20. Pe asfaltul desfundat
    trei pisici s-au avântat
    să-ţi iasă-n întâmpinare
    sperând ceva de mâncare
    .
    Cum tu nu le-ai dat nimic
    te-njurară-n gând un pic
    şi-au făcut stânga-nprejur
    spunându-ţi sec doar:"pa-bonjur!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu se poate! blasfemie!
      crezi ca foamea le imbie
      sa se dea pe langa mine?
      nu ca-s chipes si-arat bine?

      mai si-njura? ca la tara?
      mi-au iesit nervii afara...
      gata! the end! am tacut!
      servus! aaa, nu te salut!

      Ștergere
  21. Frumos !
    Pe bulevard vorbitoarea musai că o fost mâță ! :)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) aaaau! acum doua saptamani am zis ca "ele" sunt vorbarete si si de atunci nu ma mai spala nici Dunarea... :))
      sa vezi numai ce-o sa patesti! :)

      Ștergere
  22. Pai catelul nu are nici o vina, el e obosit :))

    Happy WV!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. " la bulivar, birjar! la bulivar! " frumusetea se afla acolo unde nici nu te duce gandul:) la fel ca aici!
    placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      servus!
      dai o bere, te-am salvat de la... uitare! :)
      commentul tau s-a dus in spam, i-am aruncat o franghie si a iesit la lumina! :)
      straduta asta am gasit-o din intamplare! acum nu arata atractiv dar sunt convins ca la primavara se intoarce roata!
      multam!

      Ștergere
  24. :)))
    daca nimeni nu ne-mpusca, nici cuvantul "caini" nu musca", iar pe bulevardul noroios, o mata mieuna duios...:)
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma opun, chiar radical!
      bulevardu-i natural!
      matzele, tustrei, se pare
      se pregateau de serbare! :)

      seara buna sa ai si tu!

      Ștergere
  25. Vad intr-adevar ca legea se respecta, toti paznicii dorm in post, cainii de ce ar face abat de la regula!
    Mi-au placut mult filmuletele, in mod special cel cu pisicute, tare dragalase si prietenoase mai sunt!
    O seara minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seara buna si tie, Stefania!
      pai asta am zis si eu, daca "legea" arata un caine stand, inseamna ca asa trebuie! :)
      daaaa, pisicutzele m-au atras imediat, evident! tare blande mai erau!

      Ștergere
  26. Vezi ce faci cu "marmura" descoperita ieri, poate cu ajutorul ei schimbi look-ul bulevardului. Sau macar niste borduri... Si stii ceva? Cand mai mergi "la sosea" pune in buzunar ceva de-ale gurii pentru pisici, nu-i corect sa le fentezi!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate! dar nu am stiut ca ma intalnesc cu asa fapturi minunate, era prima data cand am trecut pe acolo...
      :) buna dimineata!

      Ștergere
  27. Nu mai vreau sa vad asa paznici prin oras...Iau contact cu ei in fiecare zi, de fiecare data cand ies din scara blocului si de fiecare data trebuie sa ocolesc foarte mult ca sa nu trebuiasca sa alerg mai ceva ca la maraton sau sa ma invart in cerc cu viteza luminii sa'i evit pe toti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui premiati, ei te ajuta sa iti pastrezi silueta si forma fizica! :)

      Ștergere
  28. Răspunsuri
    1. :) buni si cu multe gadgeturi: alarma sonora, un singur senzor acopera toata curtea, mai si... musca! :)

      Ștergere
  29. Super asfaltul! :))
    Si doamnele matze sunt niste delicate ;) Cam miloage, dar delicate :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am ajuns pana acasa cu "probe de asfalt"! :)
      bine zis, delicate!:
      buna dimineata!

      Ștergere
  30. imi place regulamentul...este ilustrativ pentru societatea noastra, adica e doar pe hartie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, ai perfecta dreptate!
      traim intr-o tara minunata daca ascultam parlamentarii, ne minunam cum naiba am ajuns in alta tara, daca ne uitam in jurul nostru! :)

      Ștergere
  31. Te salut man!
    Mi-a placut articolul tau !

    RăspundețiȘtergere
  32. Mi-au placut paznicii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur.
      Multam, dar e cer acoperit, stropi de ploaie...
      Traiasca blogul! :)

      Ștergere
  33. Ha, ha! Mi-au plăcut mult imaginile şi filmuleţele cu "bulevardul" eco-bio şi autentic strămoşesc. :-)

    O zi tare frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Pai e bulevardul copilariei, cum sa nu-l laud? :)
      Zi faina sa ai si tu!

      Ștergere
  34. Am inceput bine ziua, ma simt mai in siguranta acum...oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  35. l-ai inebunit pe dracu =)) nici pisicile numai vin la tine =))

    RăspundețiȘtergere