luni, 4 februarie 2013

Antepremiercuri

Uf, pentru că miercurea e post la vorbit, încerc să "îmi fac... golul" azi, că dacă păstrez cuvintele în mine devin palincă...
Boon.
Ieri, zi de târg! Nu pun poze pentru că nu am făcut poze, nimic de văzut... mărfuri din magazin scoase la aer! Venind eu aşa agale iaca am dat peste serverul din Cugir al aplicaţiei "facebook", server la vedere, ceea ce m-a bucurat, adică postări "pe perete" fără id, parolă, antivirus şi cookies...

Am privit cu drag la vremea când ma jucam "ascunselea" cu copiii mei, "am privit", la propriu...
M-am întrebat câtă subtilitate este ascunsă în firmă, "baroc" înseamnă "preţuri neregulate"?
Şi mi-am păstrat restul de peliculă "pentru ziua de 4", am aflat apelând la multe subtilităţi informaţionale că lunar, în ziua de 4, este "târg de animale" în Cugir!
E, acum urmează o cascadă de poze cu minunatul târg şi aglomeraţia "de iarmaroc", numai că nu se aude "cucul armenesc" al lui Nică, se aude cum nu se aude nimic...






După îndelungi încleştări cu enel, renel şi alţi funcţionari, a fost o adevarată relaxare! Pe data viitoare!

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ehe, cata dreptate ai...
      totul a mers azi "in gropi"... nici macar minunate! :)
      >:D<

      Ștergere
  2. Vasile draga, nu inteleg de ce spui Uf! si de ce "miercurea e post la vorbit"?! zau ca nu te înteleg! pe blogul tau faci ce doresti, daca vrei sa scrii 10 pagini, poti sa scrii, Doamne fereste sa incerce cineva sa iti interzica! Rubrica pe care eu am initiat-o "Miercurea fara cuvinte"nu are nicio legatura cu blogul tau si doar daca iti face placere sa paticipi, te inscrii. Daca nu ai un articol cu fotografii si fara cuvinte, nu este nicio problema, eu iti promit ca nu ma voi supara si ca te voi vizita mai departe, indiferent daca participi sau nu la MfC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu m-am suparat deloc, si am fost de acord 100% cu observatiile tale!
      Mai, sincer iti spun ca imi e greu sa pun o fotografie si atat, dar nu este "opozitie" sau "cerere speciala", sunt eu vorba-lunga, ce sa fac? :)
      Particip la MFC pentru ca am vazut foarte multe fotografii interesante, orice alt scop nu exista!
      Scopul meu e sa fiu prieten cu toti, daca se poate, nu am nimic de impartit sau de ascuns! :)
      Am scris "uf" pentru ca deja am emotii ca o sa scriu, miercuri... :)
      Eu nu am facut o problema din asta, te rog sa nu o mai tratezi ca pe "o problema"! :)
      Seara buna sa ai!

      Ștergere
  3. A treia fotografie de jos imi place mult de tot! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Mi-a placut soarele "luptand cu norii", asa ca nu am plecat de la targ cu mana goala...
      Seara buna si tie!

      Ștergere
  4. e atata aglomeratie acolo, la targ, ca nu mai are loc si-o voce de cuc...:)
    o saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, am iesit cu nasturii rupti, calcat pe bombeu, iarmaroc, de... :)
      seara buna si tie!

      Ștergere
  5. Lansare de carte zici? Mai, dar vad ca avem concurenta serioasa in Cugir, atatea evenimente culturale, mai-mai ca vor fi cate in Cluj! Asa ca, nu vom pierde nimic daca ne mutam acolo, nu? Targul cela a fost cam gol, lumea nu mai are ce sa vanda sau asteapta sa creasca preturile?
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai eu cred ca vina e numai a mea! am ajuns "la spartul targului", ca radea portarul, "animalele se cumpara la primele raze ala soarelui, nu cu vipia-n cap"! de, eu - boier, de unde sa stiu? :)

      eu cred ca batem Clujul!
      adica noi avem un eveniment pe saptamana la 7.800 de locuitori, voi aveti doua evenimente dar la 400.000 de locuitori, fa raportul si o sa vezi ca sunteti in urma rau! :)
      buna dimineata! :)

      Ștergere
  6. BAROC,ar putea fi o negatie pentru rock si rockeri.
    Ca am vazut ca la Cugir sint:galerie foto,radio si gramofon,galerie de arta,lansari de carte.Deci,este un oras eminamente cultural si trebuia precizat ca in aceasta luna nu se asculta rock.
    Poate luna viitoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exista viata fara rock? nu prea cred! :)
      despre Cugir spui corect!
      servus!

      Ștergere