sâmbătă, 16 februarie 2013

De mana cu bastonul




















8 comentarii:

  1. Astept cu interes maxim primavara la Cugir! Cu siguranta este mai vesela atmosfera decat acum, iar pisicile nu vor mai avea stare sa stea degeaba.
    Plimbari placute sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam! ce poate fi mai placuta decat o plimbare dupa o cafeluta? :)
      vine ea si primavara, in toata "regiunea centrala"! :)

      Ștergere
  2. Prima fotografie are o atmosferă deosebită!
    Se mai fac mașini de cusut la Cugir?! Eu și acum regret mașina de cusut Sanda... Am acum una pe care n-o pot folosi, atât e de enervantă (rusească). Cugirul pentru mine se identifica într-o vreme cu ”Sanda”, asta se întâmpla când eram sudentă la design textil... Și eu aștept primăvara peste tot, inclusiv la Cugir! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si semnifica un lucru special!
      masini de cusut? Zina mi-a spus un banc:
      - alo, fabrica de masini de cusut cugir?
      - da, va rog!
      - cu Nutzi de la focoase, va rog! :)))

      Ștergere
  3. Superbe imagini.Sunt íncã multe locuri pe care nu am avut timp sã le vizitez.De 6 ani sunt plecatã si cred cã multe s-au schimbat.Un weekend plãcut.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca sunt frumoase! casele mai vechi asta vreau sa transmita, sfiiciunea izolarii...
      duminica frumoasa sa ai!

      Ștergere
  4. Si locurile sunt tare faine! Faceti echipa buna....in calatorii...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      semanam! si eu, si el avem aceeasi atitudine, aceeasi tinuta, aproximativ aceeasi greutate... :)

      Ștergere