marți, 5 februarie 2013

Premiercuri

Repede, cuvintepreamulte, că mâine e post! Amin!
Yeeeeeeeeeeee! Chitări, boxe, lumini, fum, ţipete...
Doamne-ajută, îmi zic în barbă, şi ridic privirea spre cer, fericit că am descoperit locul cugirockului!
Ups!
Uuups! Nu e de pe facebook, e de pe bulevard! Stai să mă ridic pe vârfuri!
Cum o fi anunţul imobiliar? "Apartament cu cădere în stradă"?

21 de comentarii:

  1. :)))
    super!
    serios acum! in care idee a fost pusa usa aia acolo? imi zici?
    neatza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, credeam ca imi merge mintea la prostii, ca doar de-aia is cel mai mare pescar in viata (aplauze, autografe, multumesc!) dar aici am imaginatia... inchisa! si de ce e usa metalica? sa nu... intre hotii??? vezi ca are vizor? por che? nu, nu ma dau stiutor de dialecte, nu imi pot stapani spasmele neuropsihiatrice.... :)
      buna dimineata!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Iesirea la Urgente:)
      Pe acolo vine Mos Craciun:)

      Ștergere
    2. iesirea de urgenta... de la amanta??? :)
      eu cred ca este o "iesire speciala", adica pentru... soacra! :))

      Ștergere
    3. corecta ideea cu intraraea pentru mos Craciun! ţeava e pentru legat darlocii renilor! :))

      Ștergere
  3. Si daca are un plan pentru o scara ?

    Buna dimineata ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca are in plan sa fie un cluib de deltaplanorism, aceea fiind rampa de lansare?
      Eu cred ca trebuie sa invatam ceva: inainte de a iesi pe usa, priveste pragul de jos! :)
      Buna dimineata! >:D<

      Ștergere
    2. curios ca nu iti pot vedea blogul...

      Ștergere
  4. in Ro este posibil orice !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma strambam de ras cand vedeam diverse imagini din Ro, primite pe mail sau postate pe facebook! uite ca am gasit si "exponate naturale"!
      acum imi e clar ca Romania e gradina lui Dumnezeu!

      Ștergere
  5. O iesire pentru situatii limita:-D
    O zi de marti minunaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "martzi minunata"? as vrea eu...
      uneori am "norocul" sa dublez sau sa triplez "cele trei ceasuri rele", asa ca eu am intotdeauna emotii martzea! :)
      zi faina sa ai!

      Ștergere
  6. Era bine s-o păstrezi pentru Miercurea fără cuvinte, să se adune mai multe presupuneri! Eu presupun că vrea s-și facă balcon cu scară , spre magazinul de pufuleți și sucuri colorate. Mia știi?! Sper că se dezleagă misterul cugirean curând! ;)
    Zi de marți cu ceasuri bune! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, e posibil orice!
      dar nu ar fi trebuit sa se vada planseul scarii, ceva?
      intai faci usa apoi inalti casa?
      parca nu prea...
      miercurea fara cuvinte? nu ratez eu intalnirea de maine, am alta tema abordata exhaustiv! parol! :)

      Ștergere
  7. :)) măi, tu eşti invidios că nu ai "ieşire" la bulevard! :))
    seară liniştită, fără spasme! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) normal ca sunt invidios!
      "casa cu intrare pentru avioane" as vrea si eu!
      seara buna sa ai! :)

      Ștergere
  8. Domnule, uite o poză:

    http://img14.imageshack.us/img14/7372/503001173055485.jpg

    Păi, crezi că i-a fost moale? Şi-atunci ce şi-a zis femeia: pun o uşă, de Champions League o las întredeschisă şi tot ies mai bine decât prin geam. Asta e, precis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      nu cred ca reusesc sa raspund in "cuvinteputine"... :))
      pai si daca uita usa inchisa? cum "sparge geamul"???
      si cum iese pe gemuletul acela, daca e proiectata "la vinclu"???
      oricum, morala e grozava: hainele nu trebuie asortate cu pasiunile celuilalt!:)

      Ștergere
  9. Surprinzător faptul că apartamentul într-adevăr greu pentru a ajunge!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) uite ca ai inteles, desi am scris destul de neortodox! :)
      multam de vizita!

      Ștergere