marți, 5 februarie 2013

Alo, Alex!



18 comentarii:

  1. felicitari pentru descoperire! e marmura destula acolo pentru un suvenir :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deja mi se invart ochii in cap, vad un semineu, o statueta "venus scriind", baia o fac toata in marmura...
      de maine ma iau de michelangelit... :)

      Ștergere
  2. Alo, Alex!
    Pân-la urmă ce-ai găsit :
    Calcar, marmură, dolomit ?
    Nu ne ţine în suspanas !
    Până n-aflu, nu mă las!
    Poate-o fi vreo brânză care
    A lăsat-o-n drumul mare
    Vlad Ţepeş ca să încerce
    Cinstea celor ce vor trece,
    Şi cum românu-i cinstit
    De-atâta timp a-mpietrit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. branza, viezure sau spanz
      poate steaua unui manz
      de pe timpul dacilor
      la umbra copacilor!

      habar n-am ce e acolo!
      o fi scutul lui Apollo
      Jupiter sau Hercule;
      orice-ar fi, bine ca e

      toata vara am ce face
      mut bolovanul incoace
      Pe Venus o scot din el
      dar imi trebuie... model! :)

      Ștergere
    2. Modele sunt, dar e periculos!
      Ai grjă să nu laşi garda jos!
      Modelul fură ochii şi te şi ameţeşte
      Dar n-ameţi prea tare
      Căci soacra te pândeşte!

      Ștergere
    3. adica pentru Venus modelul e o soacra
      cu gura cat o sura, sporovaind prin tinda?
      sa nu mai fie "Venus, frumoasa cu oglinda"?
      sa-i dau un look de facebook, sa fie "Venus acra"???

      Ștergere
  3. Imi confectionezi si mie un fulg? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      fac si fulg si evantai
      apoi iti mai fac un nai
      fac si-o scara pana-n rai
      doar rabdare sa ai! Ai? :)

      Ștergere
  4. Vreau şi eu un şevalet,
    sau un micuţ trepied
    cu "puiuc" sau zis sertar
    să pitez un samovar !



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se rezolva! samovar
      cu picioare si sertar!
      ceai fierbinte si culori,
      sevaletul plin de flori!

      Ștergere
  5. Servus!
    Dupa culoare,sunet si bucata cu care mi-ai scos ochii,este GIPS-varietatea ALABASTRU.
    Se preteaza la sculptura,fiind un material moale si usor de modelat,dar este numai pentru interior.Se degradeaza sub actiunea apei.
    Model?Pai,mi s-a parut mie sau ai pus ochii pe o gazela africana?Si uite asa,ai ocazia sa o naturalizezi la Cugir.
    Vad ca voi vorbiti in versuri pe-aici.
    Nu-mi vin versurile-n gura
    Ca sa pun de-o partitura
    Si s-o cinte natia
    Cind dezvelesti statuia.
    E,n-am talentul vostru,da ceva a iesit.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o gazela-n alabastru
      alaturi de-un cal maiastru!
      tot am emotii, nitel:
      reusesc fara model? :)
      buna dimineata!

      Ștergere
  6. Buna dimineata!
    Incercai sa aprinzi focul sau doar dadeai cu cutitu-n piatra? :)

    Chiar e marmura? Desi... conteaza mai putin... Imi place cum arata! Cred ca ar iesi fotografii interesante si cine le-ar vedea fara a sti ce ai fotografiat (de aproape) si-ar putea imagina un peisaj... total pietros... Deh, scriu si eu, ca imediat tre' sa ma trezesc si sa plec! Dar chiar cred ca ar fi interesante foto!
    Zi frumoasa, cu multe si interesante descoperiri sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaah cutzit cutzit cutzit
      de trei ori eu te-am lovit
      de un bolovan de piatra!
      ce-o fi... vedem alta data! :)

      buna dimineata!

      Ștergere
  7. ati fost minunati! :)
    m-ati facut sa zambesc
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere