joi, 8 martie 2012

Cuvinte-n vesminte


  Am declarat că tot ce îmi place am să iau aici, pe blog, indiferent că este text, fotografie sau gadget! Iertat să fiu! Copiii și bătrânii sunt scuzați pentru tot ce fac, nu?

Am întâlnit un text frumos, foarte frumos.


****************

joi, 8 martie 2012

Pentru tine, suflet drag!

Azi e ziua ta, e ziua când timpul se oprește în loc ca să îți spună cât de frumoasă ești!
Ești o binecuvântare!

Dumnezeu te-a creat să dai naștere unor minuni! Ești o minune!

Pe brațe m-ai purtat, lumea mi-ai pus-o la picioare, m-ai făcut să mă simt prințesă. 

Ai fost ca o leoaică apărându-mi trupul firav și inima gingașă.

Ai plâns pentru mine, cu mine, ca să fie toată povara asupra-ți!

Când am căzut ai fost lângă mine, mi-ai legat rănile și mi-ai spus: sunt aici, te iubesc!

Privirea ta m-a ridicat, când cea a celor de lângă mine m-a înjosit!

Mi-ai dat putere să spun că nu e totul pierdut!

M-ai purtat pe brațe de rugăciune dinainte de a fi!

Te rogi pentru a mea familie dinainte de a fi!

Mâinile tale mă îmbracă cu pace, ochii cu adorare, buzele cu protecție, inima cu dragoste!

Ești a mea și te iubesc! 

Azi e timpul să îți faci timp pentru tine!

Dumnezeu să binecuvinteze fiecare clipă a vieții tale și mă rog Domnului să mă ajute să te cinstesc, să te prețuiesc, să te protejez, să devin o mamă asemeni ție!


************** 

 http://princredinta.blogspot.com/2012/03/pentru-tine-suflet-drag.html


Un comentariu:

  1. Am găsit în sfârșit postarea :)
    Am căutat mult după ea!
    Mă bucur că v-a plăcut!
    Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere