duminică, 4 martie 2012

Singuratatea muntilor


  Nu este o combinatie de cuvinte menita sa va atraga atentia. Asa am caracterizat eu, pe scurt, acest roman. Muntii sunt maiestuosi, mareti, imperiali, sanatosi, cum vreti voi... Pentru mine sunt singuri... Cele cateva week-enduri colorate cu voiosia drumetilor sunt "compensate" cu indelungi sihastrii...

  Cititi...


  Mi-am spus parerea fata de cele citite, in scris, mail trimis autorului. Dar cuvintele mele nu au importanta, comparativ cu parerea unui membru al Uniunii Scriitorilor:

  Poate nu credeti, dar e un roman actual... Este drama unei persoane care a lasat muntele copilariei pentru a a-si impleti destinul cu sperante virtuale...

Cine e VIRGIL STAN?

Raspunde chiar dansul!


3 comentarii:

  1. Domnul Virgil a donat un exemplar din acest roman bibliotecii din Cugir. eu am fost "solul", doamna care a primit cartea se numeste Ana!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am citit cartea...dar o voi cauta...
    frumoasa intamplare...Ana a (re)gasit-o pe "Ana"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt agent de vanzari, nu am actiuni la editura respectiva dar cartea mi-a placut. Nu are happy-end, nu e deloc o "reteta de succes", ba chiar realista. Are si unele mici probleme tehnice, dar vreau sa subliniez un lucru: D-l Virgil e pensionar, inginer la Santierul Naval Mangalia, nicio idee despre scris pana in lungile ierni ale pensionarului...
    Si are aprecieri de seama, e membru al Uniunii Scriitorilor Romani de la Mangalia pana la Iasi...
    Scrie fluent, e ca un dialog la ceas de seara.

    RăspundețiȘtergere