sâmbătă, 17 martie 2012

De la cafea...



DIMINEAŢA

Vreau sã descopãr lumea, niciodatã
n-am crezut, cum spun poetii, cã-i frumoasã.
Însã astãzi, cu luminã pieptãnatã,
dimineaţa mi-a intrat în casã.

Fumegam de somn, când am simţit

paşii cuiva lângã perete -
ea dansa cu trupul arcuit
sub priviri mirate de portrete.

Cu picioarele goale ea pãşea,

în oglindã rãsuna cristalul,
dimineaţa strãmutase balul
fetelor-lumini în casa mea.

Şi privind, eu mã gândeam: e bine

sã fii tânãr când afarã-i soare.
Zi frumoasã, îţi voi pune legãtoare
dupã gât şi-o sã te iau cu mine.

Magda Isanos


2 comentarii:

  1. versurile sunt o adevarata incantare iar "cafeaua de dimineata" a lui Stanculescu este una din slabiciunile mele :)
    buna sa-ti fie dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja soarele sta cu palmele lipite pe fereastra mea, semn ca dimineata a trecut de mult!
    Multumesc, a fost! Sper ca si a ta!

    RăspundețiȘtergere