joi, 28 iunie 2012

Cugir, fosile şi pietre






Aseară meci mare, nu prea am văzut mare lucru, eram "preocupat":


Diseară meci...

22 de comentarii:

  1. E frumos sa stai cu spatele la onorata audienta ??? ...sau poate sa-ti admiram palaria sau sa numaram dungile la tricou ?!? sunt 53 dungulite si 19560704 fire de par prinse in codita !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata!
      am tot asteptat ca "anonimul" sa semneze, dar vad ca nu are timp, inca mai numara...
      dupa expresiile "dungulite" si "codita", e clar ca e o... anonima!
      am aprobat comentariul pentru ca trebuie sa justific o observatie aparent corecta: "vorbitorul" nu sta cu spatele spre auditoriu, dimpotriva!
      e o fotografie facuta din culise, in clipa cand respectivul statea "de vorba cu mine"...

      Ștergere
  2. asa...
    cu preocupari din astea erai tu preocupat! :)
    eu te stiam doar foooarte curios :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc!

    Daaa,pietrele le-am vazut.Sint foarte frumos plasate in mediu.
    Da' unde-s fosilele?

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    păi le-am fotografiat, îs cu spatele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare mult imi place plimbarea pe care ne-ai propus-o, printre bogatiile meleagurilor tale, Vasile Dumitru. M-am relaxat, mi-am incarcat sufletul cu frumusete si bogatii si iti multumesc mult.
    O noapte linistita iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci ne vedem după finală: Spania- Italia, tre să o comentăm :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, o iubitoare de fotbal! In sfarsit!
      Mai, eu am mai zis de doua ori pana acum ca meciul Spania - Italia din grupe a fost cel mai frumos!
      Si acesta a fost excelent, Italia - Germania!
      Vorbim dupa finala!
      Seara buna sa ai!

      Ștergere
  7. hahahah! Greu cu gravitația!
    Vă invidiez pentru locurile în care ieșiți la plimbare! Până să văd la dumneavoastră, și nu mă refer doar la fotografiile astea, n-am știut că Cugirul e așa frumos. Nu știu de ce mi l-am imaginat altfel. probabil pentru că am fost mereu în trecere, cu trenul.

    RăspundețiȘtergere
  8. ,,Inca nu am ajuns in locurile cu adevarat frumoase''
    eheeeei! la cât eşti de neliniştit, o să ajungi peste tot
    cu gir şi pietre ai alungat ifosele, foisele,fosilele, că eu nu am văzut niciuna.
    acum am inteles de ce a ieşit calul din peisaj...el ţi-a făcut poza
    era în spatele tău
    altă dată, ai grijă pe cine ţii în spate, s-ar putea să te surprindă descoperit şi să te ciuruie
    ave

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    servus!
    "si caii se impusca, nu-i asa?"

    RăspundețiȘtergere
  10. :))Imediat ce ti-am vazut poza m-am gandit cat esti de necrutator cu tine:)
    O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      buna dimineata!
      eu si cu mine ne-am mai certat, am mai baut cate-o bere, asta-i viata!
      imi doresc sa nu fie duritate fata de mine din partea altora...

      Ștergere
    2. :)Si eu imi doresc asta, macar cat sunt bolnav.

      Ștergere
    3. uf...
      iti doresc sanatate!
      am avut destule "gropi" in viata (si sunt convins ca ma mai asteapta si altele, asa e viata, darnica !!!), dar am constatat un lucru dureros: cand mi-a fost cel mai greu, atunci "binevoitorii" invarteau cutitul in rana!
      poate bem o bere impreuna! eu sper!
      sanatatea sa-ti fie deplina cat mai curand!
      Doamne-ajuta!

      Ștergere
  11. Bine te-am gasit. Daca nu era slvc recunosc ca nu stiam de blogul tau. Acum insa am o sansa in plus sa imi clatesc ochii si sufletul si iti multumesc.
    Tare fain sa lasi imaginile sa vorbeasca pentru tine si foarte frumoase locuri. Si ar fi frumos sa vad cum arata valea aceea din prima poza dupa o ploaie torentiala.
    Interesant si amuzant si clipul, desi oarecum e trist sa vezi oameni avand probleme cu gravitatia si cunoscand mai indeaproape podeaua. Oare i-au dat vreun bonus ca a sters pe jos?

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    interesanta ideea de "bonus"; ar trebui sa aiba si discount la cumparaturi, sigur e client fidel si "de forta"... :)

    Bucuros de oaspeti, incantat de cunostinta! Sunt cu atat mai curios, daca vii dintr-o "alta vara", ce-i drept mai calduroasa, si unde stilul ironic este ca o rochie de gala, intr-o seara de vara...

    Eu te-am intampinat cu... gravitatie (derivat de la gravitate? :) ), ia sa vad cu ce astepti tu oaspetii pe blog!
    Sa ne auzim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de intampinare si cuvintele calde... ca o zi de vara

      Ștergere
    2. Placerea a fost de partea mea!
      Sa-ti traiasca fetitele, intreaga familie, blogosfera pe care o citesti!
      Seara... de vara sa aveti!

      Ștergere