marți, 26 iunie 2012

De mâine...




 sonetul     LIX

Din tot ce este de n-ar fi nimica

ci totu-a fost, destinul ne-a mințit

Trudind şi născocind, ne-ncearcă frica

născând un prunc nainte zămislit.

O, soarelui, rotirile-cinci-sute-

de i-aş putea întoarce îndărăt

în vreun ceaslov cu fire descusute

imaginea-ntre semne-aş vrea să-ţi văd.

Mai vechii-ţi pricepeau cum se cuvine

minunea calmă-a trupului, secretă.

I-am întrecut, ori ei gândeau mai bine,

iar soarele-şi rotea la fel careta?

Bătrânii se munciră a-şi desface
culorile-n icoane mai sărace.

Shakespeare






















Şi de mâine... seară!

12 comentarii:

  1. :)
    dacă mâine ne-am fi fost ieri, cât de frumoasă ne-ar fi ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. analiză pe text:
      "dacă am fi avut ieri liniştea, experienţa şi luciditatea de maine, ne-am bucura de fiecare clipă trăită!

      text de analizat:
      ieri a fost "mâinele" de acum două zile...

      Ștergere
  2. :) dau un 'm' pentru un 'r'. (1)
    pariez pe un mâine râzăcios. :)(2)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      aaaau, si asa primul text mi-a incretit ridurile, amu imi trebe un decor gen "bufnita pe craca", sa ma pot concentra!

      no, greeeu, nu stiu, maine e meci, mare meci mare, semifinala, plus ca am invitatie la spectacol, nu stiu... :)

      Ștergere
  3. Aici se face analiza literara pe bune, asa ca nu ma bag.
    Spun doar ca-i faina poza cu scaietele, mai faina decat cele cu bipezi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servus! :)
      de, pacatele tineretilor...
      tu de ce crezi ca l-am fotografiat? mi s-a lipit de suflet imediat!
      zi buna sa aveti!

      Ștergere
  4. E tare frumoasa, Cetatea Alba Iulia! Iti multumesc mult pentru plimbarea virtuala. Nu am mai fost de multisor pe acolo. Ultima data am fost pe 1 Decembrie. Se defila, cu detasamente de la toate armele. Nu-ti pot descrie incarcatura emotionala prin care am trecut. Cred ca pentru prima data, am simtit pana in ce-a mai mica celula a corpului, sentimentul de patriotism.
    Imi place foarte mult scaiul din imagine, eu l-am numit cireasa de pe tort.
    Superb totul!
    Iti doresc o seara minunata, Vasile Dumitru! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa apelam la Liviu, poate organizeaza o excursie cu noi, bloggerii!
      Seara buna sa ai!

      Ștergere
  5. Noa serbus. Pot cumva "zminti" şi să spun că nu-mi place? Mai ales că ai trecut pe la poarta blocului în care stau?

    Mă bucur că ţi-a plăcut scaietele şi l-ai luat cu tine. Eu mai am şi alţii pe la Mureş.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus!
      Primesc mustrarea! Eu am dat mesaje pe vechiul blog, iti propusesem sa bem o cafea...
      Abia m-am dumirit ca ai alt blog!
      Scuze, am trecut, am vazut, mi-a placut apoi au navalit peste mine alte probleme si nici sa raspund pe aici nu am putut!
      Bucuros de regasire!

      Ștergere
  6. frumoase imagini ne-ai adus...te plimbaresti bag seama :)
    noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  7. >:D< Imi plac portile si scaietii !

    RăspundețiȘtergere