luni, 18 iunie 2012

În liniştea verii



 Vara

Apune soarele-n văpăi
Şi înserarea, ca un val,
Pe subt răchiţile din deal
Se lasă-n linişte pe văi.
Coboară-ncovoiat la pod
Un biet pescar, de pe Siret,
Şi-n umbra sură pier încet
Pescar, şi apă, şi năvod.
De jos, din ceaţa de pe prund,
Doi pescăruşi au apărut
Şi-n zbor îngemănat şi mut
Se duc spre bălţile din fund.
Închid pleoapele s-ascult…
De pacea largă legănat
Mi-adoarme sufletu-mpăcat.


 Otilia Cazimir
 

30 de comentarii:

  1. Very Good!
    Congratulations!

    Have a good week!

    Greatings from Brasil....................clik.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc!
    o surpriza placuta, cum te-ai ratacit pe aici?

    RăspundețiȘtergere
  3. Liniste poate e la tine, la noi se excaveaza:)). O saptamana cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. în mare armonie, totul.
    videoclipul, o adevărată minunăţie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-au placut!
      toate videoclipurile acelei persoane sunt deosebite!

      Ștergere
  5. Hmmmm...ascult !
    Multumesc ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. tandretea calda a serilor de vara...
    linistitoare versuri...
    blanda si impacata sa-ti fie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Cine doreste blandete altora
      Sa se bucure de ea!"

      Proverb cugirean din mileniul IV.
      Buna dimineata!

      Ștergere
  7. Câtă nevoie avem de liniște! Mulțumesc pentru că mi-ați încântat văzul și auzul cu această postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dat BAC-ul?
      Aparatul tau nu prea s-a plimbat...
      Buna dimineata, multumesc...

      Ștergere
    2. Ohooo aș vrea eu! Scriu la licență și, în plus, scriu articole pentru un ziar la care sper că o să fiu angajată.:)
      Îl plimb, dar sunt prea grăbită ca să iasă ceva frumos.

      Ștergere
  8. frumoasa vara asta la tine...vara in versuri :)
    noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vara, versuri, veselie...
      Toate sunt, de vrei sa fie!

      Na, ca inca nu-i chindie
      Si m-am luat de poezie...

      pfff....
      mai bine ma opresc, o fi vre-un virus de vara pe aici...
      Zi faina!

      Ștergere
  9. Tihna.

    La noi e placut.
    Dupa ce am incercat sa racoresc aerul in casa,acum sint 29 de grade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu coboara sun 31 de grade, cu doua ventilatoare!
      dar e bine, e vremea... coacerii, nu?

      Ștergere
  10. La cit sint de gras,inseamna vremea uscaciunii.
    Nu-i mare bai.Tre' sa fiu atent cind sufla vintul...

    RăspundețiȘtergere
  11. :))
    bun venit în club!
    şi eu umblu cu cărămizi ţn buzunare, de teama vântului!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ceva este in neregula, Vasile Dumitru. Probabil sunt ceva probleme tehnice la postarea comentariilor.
    Mi-am lasat aseara, gandul meu de apreciere pentru postare si vad ca nu am reusit.
    Tare mult imi place postarea.
    O zi minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze, am verificat peste tot, nu am gasit nicaieri comentariu nepostat!
      Merg pe ideea ca l-am sters din greseala, desi nu cred!
      Imi cer scuze, multumesc pentru vizite si comentarii, o seara placuta iti doresc!

      Ștergere
    2. Nu-ti face probleme. Mi s-a mai intamplat acest lucru pe platforma blogspot.
      O noapte linistita iti doresc, Vasile Dumitru! :)

      Ștergere
    3. Multumesc pentru intelegere!
      Seara buna sa ai!

      Ștergere
  13. Frumoase imagini in clip! La fel si muzica! Desi, marturisesc, nu am timp pentru tot :) Vreo doua minute si jumatate doar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      de-a lungul timpului am intalnit o contraditie (aparenta) pe blogul tau: spui ca nu ai timp si postezi texte lungi...

      Ștergere