miercuri, 27 iunie 2012

Revizie tehnică


  O comisie, venită de la secţia "Cultură" de aici, a constatat că funcţionarea "Gramofonului" nu mai prezintă siguranţă şi a decis suspendarea sa pănă la implementarea variantei europene "gramofon4.2" în varianta USB sau cel puţin SATA!
  Dacă reuşesc să fac download plus instalare-certificare în timp util, dau sfoară în ţară!

  Oricum există variante de rezervă: poezie găsiţi la "Silviacuore" sau "Ştefania", muzica românească veche este bine reprezentată iar "blog-roll" de meserie la temperatura maximă există pe blogul "silavaracald"!

Există şi stele, "stele de argint"! 

Până una-alta, încerc să revin în frumoasa lume a tăcerilor!

Miercurea fără cuvinte, varianta vorbită! 


 Până la următoarea întâlnire, păstraţi ferestrele sufletului larg deschise spre oameni, să intre acordurile vieţii!




34 de comentarii:

  1. Eu nu sunt de acord cu acestă decizie! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      am fost si eu la primarie, sa cer voie de o demonstratie, ceva, si mi-a dat voie sa demonstrez ca bisectiarea unghiului intr-un triunghi echilateral... aaaa, am uitat!
      asa ca m-am lasat pagubas!

      Ștergere
  2. Pai,sa asteptam atunci sa vedem cu ce iesi la inaintare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi sa fiti sanatosi, ca implementarile sunt floare la ureche!
    Sa te vedem / auzim cu bine cugiristule!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    multam! uite, cum vad cafea, cum creste tonusul!
    imi place cum suna, "cugiristule", zici ca-i cenaclu literar!
    ne auzim/vedem cu certitudine!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa vad pozele de pe camp cu dulapul:). Multam fain de vizita frate ardelean!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. pai si acum ce facem fara gramofon!
    trebuie sa mai incerci la primarie :))
    zi faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      stai sa vad ce bazaconii au mai scos astia de la "apple"...
      nu, la primarie nu ma mai duc ca aveau aia pregatite si teste de gramatica si daca la matematica is lemn, la gramatica se schimba treaba, is tot lemn!
      ma uit duminica la targ, pe la second-hand!
      esteeee! e meci!
      meci iti doresc si tie! :))

      Ștergere
    2. :)))
      nuuu...
      nu-mi dori meci! doreste-mi orice altceva ....

      Ștergere
    3. :))
      eh... sunt meciuri si meciuri... :))

      Ștergere
  7. Linguraru'?
    Alea-s produse bune,merită reclamă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. el, el! de cate ori ne intalnim radem impreuna! invarte chestiile alea mereu si pana acum nu a vandut niciuna!
      am facut reclama la linguri si vad ca s-a suparat gramofonul!

      Ștergere
  8. Eu sper din tot sufletul meu, Vasile Dumitru, sa rezolvi cat mai curand, revizia tehnica.
    Iti multumesc din tot sufletul meu, pentru aprecirea ta, vis-a-vis de blogul meu, ma simt atat de onorata.
    Fii binecuvantat, cu o viata frumoasa, acolo unde te afli. Neaparat, sa ne dai un semn, atunci cand termini totul!!
    Iti doresc o seara minunata, Vasile Dumitru, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Te gasesc eu pe undeva...daca te caut,nu?
    Distractie placuta! cu meciul.

    RăspundețiȘtergere
  10. tin pumnii, succes trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, din pacate se pare ca sunt probleme tehnice mai importante decat am crezut, radioul e "pe butuci" de cateva zile!
      Noapte buna!

      Ștergere
  11. "Toti se linistesc de la un timp." zicea omul...
    "Reclama, ca vanzare nu prea."
    Ai intalnit un fel de Paler...care vinde obiecte din lemn. Amuzant, cumva. Dar si trist.
    Treaba cu "Gramofonul" e reala?
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai trecut ca vijelia prin burgul meu. Nici praful n-a avut vreme să se ridice în urma ta.
    Să ai o noapte bună şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Liviu!
      Cu scuzele de rigoare, eu am dat mesaj ca "voi fi acolo" si propusesem "un cafei" dar textul a fost dat pe vechiul blog!
      Abia la revenire am constatat ca a fost "o scrisoare pierduta"!
      E timp! Zi buna sa ai!

      Ștergere
  13. Sa se rezolve toate in timp util!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Premisele sunt bune, se pare ca diseara se fac "probe locale"!
      Zi buna sa ai!
      Azi am incercat sa te copii, am stat o jumatate de ora sa fac poze "de aproape" unui cal si nu am reusit!
      Cu atat mai multa admiratie pentru ceea ce ai realizat tu!

      Ștergere