marți, 12 iunie 2012

Noapte de vară


  Filiera temporală:
1 - Dida Drăgan, 1993, Blestem!;
2 - Madonna, Frozen;
3 - Loreen, Euforia;
şi 

  Aceeaşi abordare minimalistă ca decor de scenă dar puternică impresie de trăire.
  Clipul de mai sus este făcut în munţii Cugirului, normal, şi este o porţie de răcoare pentru voi!

Noapte bună

Noapte bună, noapte bună, Copilaş cu gura mică, Dormi sub razele de lună Şi la cap c-o floricică. Mâine, când te-i deştepta, Razele din sfântul soare Genele ţi-or săruta, Socotindu-te o floare. Şi-or trimete către tine De pe-un vârf de romaniţă Ursitoarele de bine Pe aripi de gărgăriţă. Azi norocul îţi zămbeşte, De pe drumuri te adună: Gărgăriţa urmăreşte, Urmăreşte-o... Noapte bună.

Duiliu Zamfirescu



20 de comentarii:

  1. Videoclipul, este mai mult decat binevenit, pe zapuseala ce-o avem acum in case.
    Pictura si poezia deasemenea sunt minunate si absolut toate mi-au incantat sufletul.
    O noapte linistita iti doresc, Vasile Dumitru! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. raspund tarziu (stiu ca sunt nevindecabil...), stiu ca e si nepoliticos, dar uneori intamplarile sunt mai puternice decat vointa!
      Zi faina sa ai!

      Ștergere
    2. tot ce am vazut mi-a descretit fruntea,la inceput m-a inspaimintat dar pe parcurs pot sa spun ca a meritat ,mai vreau intamplari...... va doresc o seara linistita

      Ștergere
    3. Servus, Anonim!
      Am impresia că nu aici ai vrut să comentezi...

      Ștergere
  2. Ei, tot n-am invatat eu sa postez sub un nume (adica nu am capatat inca identitate), dar e adevarat ca pe caldura aceasta, niscai gheata nu strica... Iar poezia e draguta foc ! Respira spiritul ludic prin toti porii. Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e simplu: orice text semnat nu mai e anonim! e suficient sa scrii jos "anonim"!

      Ștergere
    2. vad ca si pandora are aceeasi idee, a ludicului...
      la urma urmei, fiecare vede ce gandeste!

      Ștergere
  3. suava dar nu inocenta poezie :)
    ...noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Video clip-ul cu Lindsey e tare frumos dar poezia lui Duiliu este nemaipomenita. Marturisesc ca habar nu aveam de ea (ca de multe alte lucruri in viata, de altfel).
    Intrucat sunt mama, am fost tare impresionata. Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. perfectă combinaţie pentru o noapte de vară!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi place iarna nicicum,dar muzica da.
    E o bucurie sa asculti asa ceva.
    Si e o bucurie si mai mare sa constat ca mai e cineva care l-a descoperit pe Duiliu Zamfirescu in poezie.
    Sa ai o noapte placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aici cred ca merge si asta:
    Noapte târzie -
    Doar parfumul teilor
    Mai trece strada

    haiku de Ioan Marinescu-Puiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da-mi link de blog, daca are, te rog!

      Ștergere
    2. Il gasesti pe Citapedia-poezii sau haicu-uri.
      Acolo l-am descoperit si pe Girel Barbu care m-a topit la categoria haicu.
      Nu stiu de ce aici nu apare subliniat cu posibilitatea de a intra direct acolo.Cind le-am pus la mine si la "Cafeaua ta",s-a putut.

      Ștergere
  8. interesanta noaptea ta de vara! mai ai? :)
    buna seara....

    RăspundețiȘtergere
  9. depinde, depinde...
    trebuie doar gasit punctul... de vedere! :)

    RăspundețiȘtergere