duminică, 24 iunie 2012

"Duminica trupului meu"


14 comentarii:

  1. Imagini uluitoare, filmuletele incantatoare!
    Putin cel de la cimitir, cand predica preotul, se aude un bruiaj, insa predica este foarte bine venita si pe mine ma indeamna la meditatie.
    E divin totul!, si-o spun in cel mai sincer mod posibil. Totul este pe gustul meu!
    Iti multumesc atat de mult, Vasile Dumitru, pentru toate frumusetile pe care le-ai impartasit cu noi!
    O seara minunata si racoroasa iar in noua saptamana, care acusica bate la usa, sa ai parte numai de impliniri si multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata! :)
    Superba toata flora asta spontana! M-a fermecat. Banutii aceia galbeni sunt de aur? N-am mai vazut asa ceva. Cum se numeste planta?
    Din pacate, blogul se deschide foarte greu. Mai mult de un minut pana am putut vedea fotografiile ;)
    In biserica nu intru asa de dimineata :))
    Trebuie sa plec. O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. planta se numeste "aur pe strada", (iata-ma si Darwin de Cugir, denumind plante... cunoscute!!!)

    RăspundețiȘtergere
  4. Natura, relaxare, meditatie! Frumos, foarte frumos! O saptamana pe masura duminicii va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. :)
      frumos!
      caisele ma trimit cu gandul la copilarie...
      si chiar asa am fost, ca un fluture prin vara copilariei!

      Ștergere
  6. Duminica trupului meu e în fiecare zi când mă simt iubită. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca tot esti "manoleasca" de bloguri, ia sa ma alexstefanescu eu de textul tau... hmmm...
      eu as vrea sa citesc asa:

      "Duminica trupului meu e în fiecare zi fiindca sunt iubită."

      Ștergere
  7. Unii sunt inconjurati de betoane:). Frumoase imagini, o saptamana buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista legea compensatiilor! Probabil unii de aici vor "mall"!!
      Multumesc, la fel!

      Ștergere
  8. Multumesc pentru plimbare! Si pentru "Umbra", de care ma rog si eu uneori, dar nu devine fiinta!

    RăspundețiȘtergere
  9. pacat ca nu am fost acolo sa te surprind bucurandu-te de vara copilariei :). dar cine stie.....

    RăspundețiȘtergere