vineri, 8 iunie 2012

Caut, deci exist


Argintul din steaua BD

"Împarte timpul în zi și noapte. Aleargă mai repede decât cea mai rapidă mașină, uneori uitând de cei ca el, uitând și de Cel care l-a creat, uitând de el.
Trece prin viață prea puțin trăind, încercând să adune cât mai mult ca nu cumva să nu aibă cel mai mare și falnic mormânt numai bun de crescut buruieni pe el.
Într-o pauză de respirație se mai uită în jur, dar nu ca să îmbrățișeze ci doar ca să se uite la capra vecinului.
Zâmbetul e tras în bani, parcă vezi: dai un  ban, dau un zâmbet!
De se împiedică, nu contează doar să nu fi căzut mai tare ca celălalt.
Pe ici pe colo mai vezi pe unul care îmbrățișează, leagă răni și iubește, dar prea puțini.
Caută cu penseta paiul din ochiul celuilalt, iar mai apoi face o prezentare pentru a o posta pe youtube.
Poartă o mască diferită pentru fiecare eveniment şi situație în parte.
Se fălește că și-a donat inima unui scop caritabil - îmbogățirea peste noapte și zidirea fericii pe nefericirea altora.
 

Acesta e omul!

Omul - despre care unii zic că se trage din maimuță, dar care nu e dornic să învețe de la alții, niciodată gata să își calce pe mândrie.
Omul care uită să îmbrățișeze, care uită să îți alimenteze inima cu dragoste, bunătate și compasiune.
Doamne trezește-ne și fă-ne oameni, oameni după inima ta!"




16 comentarii:

  1. Cat adevar in tot ce-ai scris...m-am intristat ca atare,dar m-am si bucurat ca exista oameni care simt astfel.
    Doamne ajuta asa cum spui!

    "Caci cu inima se crede spre dreptate,si cu gura se marturiseste spre mantuire"-(Romani 10.10)-esenta Bibliei in opinia mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh...
      Cred ca este o domnisoara care acuzm se lupta cu balaurul numit BAC persoana care a scris...
      cu atat mai mare surpriya, uimirea, bucuria!
      Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Oamenii fara constiinta sunt imuni la adevar oricat de bine te-ai stradui sa-l prezinti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevar graiesti!
      asta nu inseamna ca ma cred printre cei buni, dar macar incerc sa devin mai bun!

      Ștergere
  3. Ai dreptate,dar de ce nu vorbesti despre cei putini care sint frumosi.De ce sa nu-i aducem pe ei la rampa?
    Pe de alta parte,cita frumusete,cita daruire gasesti pe bloguri.E si asta o modalitate de a ajuta,de a sterge lacrimi,de a pune la dispozitie un umar pentru sprijin.
    Sint multi oameni frumosi care poate nu stiu sau nu pot sa-si arate fata,dar o fac pe bloguri.
    Sa-fie frumos si acest sfirsit de saptamina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu precizarea ca voi sterge primele cuvinte (pentru ca am copiat, oameni buni, este si link, sunt si ghilimele...) voi deschide noua postare cu mesajul tau!

      Ștergere
  4. "Caut, deci exist", este titlul postării.
    Eu nuanţez : "scormonesc, deci trăiesc".
    Întrebarea (existenţială) este : dar după ce găsesc, ce se mai întâmplă cu mine (noi), mai...exist (trăiesc) ? Sau mă sting de imensa bucurie că am...găsit ce căutam (Evrika!) ???? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      marele defect avantajos (!!!) al omului e ca niciodata nu se opreste, mereu vrea altceva, odata gasit "ceva"-ul TREBUIE neaparat update, upgrade sau reinventat...
      Scormonire fara sfarsit...

      Ștergere
  5. Sunt mai multe reacții la postarea asta pe pagina dumneavoastră, și ăsta e un lucru bun.
    Dar mă întreb, ce de ce ați postat aceste rânduri pe pagina dumneavoastră?( mă bucur că ați făcut-o dar sunt curioasă de ce) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mintea mea raspunsul e simplu: imi place frumosul, fie el pictura, sculptura, poezie, proza, peisaj, chip de om sau ganduri...
      Este adevarat ca sunt "de moda veche", nu agreez "gaselnitele" gen "trash", "emo" sau "ghotyc" chiar daca iau premiul Nobel (slava Domnului ca inca nu s-a intamplat asta!).
      Ei bine, daca il gasesc il si arat, nu il ascund sub pat!
      Am aratat ce ganduri frumoase pot fi gasite pe bloguri!
      Am gresit?

      Ștergere
  6. ok.
    am mai postat un text de la tine, ceea ce inseamna ca o sa recidivez in viitorul apropiat! :)

    RăspundețiȘtergere