sâmbătă, 16 iunie 2012

Cugir şi Dreamland

Nu, Cugir nu este dreamland decât în capul unuia, e vorba de spectacolul "DreamLand", luat de pe blogul Contemporania
şi pe care l-am postat şi eu, acum câteva zile.
Nu pot să trec peste promisiunea făcută mie, aceea de a detalia impresiile.


Dialog între "bloguri"
-"rugaminte personala: am fost si sunt incantat de stilul literar al "autoarei" textului.
"dreamland" m-a fermecat!
asadar: pe langa simbolurile amintite (vopseaua, calul) eu cred ca mai este unul, puternic, dominant.
Nu l-am detaliat inca in pagina mea sperand ca o sa observe cineva.
iti cer ajutorul!
mentionez: nu am deloc "antrenament" in domeniu, doar placerea frumosului (sper, cred!)".

-"pot fi depistate mai multe simboluri in "dreamland". nu mi-am propus sa la evidentiez pe toate. am mentionat niste instantanee care m-au impresionat. melodia fetitei care apare la inceputul si la finalul proiectiei ar putea fi un alt simbol "dominant", poate chiar cel care justifica titlul spectacolului. sunt convinsa ca puteti detalia fara probleme si altele care apar pe parcursul lui. e foarte ofertant."

Aşadar:
1- Copii care nu se văd? Doar voci?  Probabil copilăria "nevăzută" de raţiune? Doar lumina? Doar luminile, arătând că "vocile" sunt peste tot?


2- urme de... viaţă!


3- vocea! A cui? A "chipului" integrat în "materie"? Sau chiar a materiei?

4- ieşirea din reţea; trăim în matrix, configuraţi în pyxeli, în trasee logice, în stringuri... Cum ieşim? Soluţia e lângă noi, sub forma acestui cal blând şi aproape mirat? Este o lungă secvenţă de "comunicare artificială", sau poate nu, încercare de comunicare inter... inter cine? Inter-noi?

5- poarta! Foarte interesant! Suntem "afară", acolo unde e lumină, copaci, copii, şi batem la poarta virtualului, chiar dacă "aici" viaţa este nesigură, prăbuşită, căutând sprijin şi doar ILUZIA este verticală...

6- paşi în doi; (nu mai pot încărca video, nu ştiu de ce, urmăriţi link... ) fluturi pe câmpia speranţei...

7- visul, vocea, tu, eu... de ce vedem acum copiii? Începem şi terminăm incursiunea prin viaţă ancoraţi în "dreamland", ţinutul copilăriei? Vedem acum, spre apus, copilăria în adevarata ei splendoare? Finalul.

Toate secvenţele video sunt extrase din spectacolul "DreamLand", cu scopul de a-mi colora impresiile.Nu am încercat să profit de excepţionala realizare a autorului, Mihai Cucu.

*****

Back in... Cugir! Turneul de dimineaţă!




Şi nu uitaţi ferestrele sufletului, mai ales în înserare...

16 comentarii:

  1. afine....mmmm ce frumoase sunt.
    ciupercute de cugir! si culorile sunt delicioase :).
    zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  2. multe simboluri...privesc si ma gandesc...
    mereu mi-am spus ca traim in lumi paralele...

    afine sa fie acelea?mmm...bune bune :)
    despre ciuperci ce sa mai spun...miros a proaspat si a padure :)
    idilic Cugirul pe care ni-l arati :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru comentariul foarte interesant asupra spectacolului "Dreamland" si ma bucur ca v-am starnit interesul asupra unor manifestari artistice pe care noi le promovam cu mare drag si pasiune pe Contemporania!

    Ce v-as ruga insa este sa aveti amabilitatea sa treceti si numele autorului spectacolului, Mihai Cucu, pe fragmentele video de pe YouTube.

    Multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Incerc! Desi ma cam uit la tehnica asa, mai luung...

      Ștergere
  4. Cum poate calatori sufletul ! Oare, biata minte face fata la atatea simboluri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa reliefez un simbol important: la un moment dat apare un trup de femeie in flash-uri de lumina si se aude un tipat de copil... Viata in viata...

      Ștergere
  5. Doamne, cu cate bogatii sunteti binecuvantati, in Cugir!
    Iti multumesc mult, Vasile Dumitru, pentru ca impartasesti cu noi frumusetea si bogatia acelor locuri minunate!
    La noi, inca nu sunt chiar atat de coapte afinele. Abia astept sa se coaca, sa putem face gem de afine, căci tare delicios mai este! :)
    Iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Riscante ciupercile alea, măi copii!
    În rest, sunătoarea e ruptă parcă din soare, iar afinele, sănătate curată!

    RăspundețiȘtergere
  7. Câtă materie primă pentru afinată !!!
    Îi bună și sănătoasă !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asaaaa, asa!
      In sfarsit un comentariu "pe gustul meu"!
      saptamana afinata sa avem! Doamne-ajuta!

      Ștergere