marți, 12 iunie 2012

Cântecul care uneşte


  Aş vrea să postez ceva prin care să îl conving pe Modart să purtăm o discuţie liberă, mâine, printre melodii...
Şi pentru că sunt rodul întâmplării, sper să nu mă dezmint nici acum.


 Mi-am propus să răspund "provocărilor poetice" ale lui Fosile şi Marco dar nu am găsit la piaţă seminţe de rime! Poate după "ploaia care va veni"!

Mi-am propus să fac o analiză a concertului "Dreamland"...
Da, dar iarăşi e meci!


  Până atunci vă invit să vedeţi un tablou frumos şi o poezie ce mi-a răsucit valorile... Atingeti "inima" Cuore si veti vedea!


Şi nu uitaţi să aveţi ferestrele sufletului deschise, să intre muzica!

35 de comentarii:

  1. Mi-au căzut ochii pe tablou: e minunat!
    Mai târziu puţin o să citesc şi poezia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru postare, în numele meu, al lui Nichita şi al tabloului. Şi pentru camuflaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa arat ce blog frumos ai; un blog echilibrat, fara cuvinte inutile, fara interventia ta...
      de ce nu pot sa fac si eu la fel; daca spun ca e frumos?
      daca tac, mor! asa ca...

      Ștergere
    2. Mulţumesc încă o dată şi te rog şi aici să mă scuzi pentru neînţelegere (misunderstanding, deşi kilometric, mi se pare mai la obiect).

      Ștergere
  3. tabloul pe care il vad aici la tine ma duce cu gandul la timp...
    acelasi drum...
    apasare dar si speranta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara... Imi cer scuze, dar eu nu vad in tabloul de mai sus decat o imagine trista. Daca imi e permis, am sa arat si de ce : in afara de maiestria cu care sunt pictate fiintele, personajul si natura...
    In tablou este infatisat un singur personaj. Cu spatele. Deci care pleaca. Spre o zare care e acoperita de nori. Iar momentul pare a fi acela al inserarii. Deci totul e nesiguranta si tristete, in tablou. Pe mine, sincer vorbind, m-a facut doar sa ma infior. Parerea mea, desigur...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara!
      Este o alta neintelegere, indusa de mine, prin omisiune!
      Tabloul frumos e in link,acolo unde scrie CUORE (!!!), nu despre cel din pagina mea e vorba!
      Incerc sa remediez!

      Ștergere
  5. E in regula. Imi cer si eu scuze, pentru a fi fost usor repezita. (Macar ca, de felul meu, sunt nici mai mult nici mai putin decat... rac). Apropo, aveti idee cum as putea posta si altfel decat "Anonim"... ? Postura nu mi se pare prea avantajoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Deasupra opţiunii 'Anonim' se află aceea: Nume/Adresă URL. Se completează câmpul 'Nume', lăsându-l liber pe acela cu adresa URL. Eu am încercat, într-o postare mai veche, aici, să explic.
      2. Altă modalitate ar fi crearea unui Cont Google. Pagina de ajutor: dincoace. În cazul acesta, după scrierea comentariului, pentru a-l 'semna', se alege varianta: nume(Google)

      Sper să fie de folos.

      Ștergere
    2. Multumesc mult, Irina.

      Ștergere
    3. să ştii, comentatul sub anonimat, legitim până la urmă pentru cel care doreşte asta, produce destulă confuzie şi pentru autorul unui blog, oricare ar fi el.
      aşa că mă bucur că a mers :)

      o zi frumoasă, Mirela! :)

      Ștergere
    4. Uite cum am scapat eu de efortul explicatiilor!
      traiasca barbatii...
      aaa, hmmm, trebuia sa ii muiltumesc Irinei? Pai ea e femeie, mi se pare normal sa munceasca! :))

      multumesc, Irina, oricum eram dator cu serbet!

      Ștergere
    5. podu' plin de mulţumesc, nu merge aşa.
      de joi încolo, în intervalul 08:00-18:00*, păzeşti blogul meu cu preţul vieţii.
      se apropie careva, l-ai legitimat, ce, acolo e sat fără câini, sau ce?


      * 18, 19, 20, >>>>, depinde

      Ștergere
    6. ok, Sefa!

      (personajul principal se intoarce cu fata spre public si sopteste: mai, sa mor daca mai pricep... nu io eram sef aici? aaaolica, mi-am gasit... sefa! pleonasme: sefa, femeie, bele...zza...)

      e loc de fumat? ca "paznic" e perfect pentru un barbat harnic!

      Ștergere
    7. te-am auzit! nţ, nţ, nţ..
      fumatul strict interzis!
      diminuează atenţia şi mă trezesc cu cine ştie ce nepoftiţi.
      se pun la dispoziţie bomboane mentolate.

      Ștergere
    8. si o crosa!

      se aseaza bomboana in mijlocul camerei si se incearca ochirea diferitelor obiecte super-flexibile, gen lustra, veioza, vaza, oglinda, etc!

      bonus: o aroma mentolata ce ramane in camera, mmmmm.....

      am trecut testul?

      Ștergere
    9. uoff.. mi te-au furat în echipa de golf.
      io ce mă fac acum? o să-mi fure toate cuvintele, toate smiley-urile, m-or lăsa săracă lipită pământului..
      nu pot să risc. îl angajez pe următorul candidat.

      Ștergere
    10. eh, asta e...
      canditat tanar, par dat pe spate, sportiv...
      eh...

      Ștergere
    11. ţi se pare! Gufa mi-a transmis în cască, virgulă, că nu e de acord.
      tu ţii minte parolele?

      Ștergere
    12. eu ma descurc in finante, eu aplic TVA....
      sa detaliez?

      Ștergere
    13. oooh, nuuu, nu tre detaliat
      asta era! un consilier fiscal îmi e absolut necesar. eu, ca poetă, nu mă descurc. noi, artiştii...
      dar deducerea TVA-ului e un mister de nepătruns, un adevărat Nichita, amorf, faze, pietre-n cale, numai pietre..poţi, te rog, să mă opreşti? am albit de când comentez. hmm..
      -de la cafea, ai milă!- :)))))

      Ștergere
    14. "si tu, Brutus"?

      eu in Cugir pozez bureti
      si-mi cresc pe blog numai... "poieti"!

      cunosc simptomele excesului de cafea!
      da sa le vezi pe alea ale lipsei de cafea!
      brrr...
      ma ia deja cu brrrr...

      Ștergere
    15. vă mulţumesc pentru îngăduinţa de a-mi accepta comentariile şi, astfel, a intra (Eu) într-o reală concurenţă cu poeţii** de pe blogul dvs.

      **mai mici, desigur, decât mine, dar viaţa e nedreaptă cu unii, nu toată lumea bea cafea la noo jumate seara, şiamâdî, şietâcî.
      (aveţi idee de ce îmi subliniază cineva aceste cuvinte cu roşu? nu există? hmm)

      Semnat: Brutus

      Ștergere
    16. Posta redactiei

      Draga Brutus
      Am primit fenomenalul, colosalul, exceptionalul dumneavoastra manuscris scris cu mana si inca nu ne-am hotarat daca sunteti mai bun(a) decat marele nostru poet national Eminem, romantic fascinant, sau decat Rammstein, acest fabulos miniaturist de straluciri inramate in rime rimelate!

      cam asa arata un comentariu fara... cafea! pazea!

      Semneaza:
      Man aaaolescu

      Ștergere
    17. Domnule Man aaaolescu, rugaţi-vă la cine doriţi Dvs. să nu-mi pierd ultima viaţă la Zuma înainte de 260.000 de puncte, pentru că vă voi da în judecată pentru port ilegal de comentarii,
      Io v-am zis.

      Ștergere
    18. Zuma ici, zuma colea
      hora mare se facea
      peste munti si peste vai
      bagati puncte, mai flacai!
      haaaai haaaai!

      douassase mii de punce
      si mai albe si cornute
      sa va vie-n asta seara
      si-o cafea mare, amara
      si maine printre hartii
      sforaituri sa te tii!
      manati zuma mai flacai
      haaaai haaaai!

      Ștergere
    19. X-( X-( X-( X-(
      mda! sunteţi bun! v-am dăruit ultima viaţă.
      groaznic...
      am muriiiiiiiiiiiiit :((((((((((

      Ștergere
    20. te cam lauzi! ai murit?
      eu aud... un sforait!

      `neata!
      vezi hartiile? :))

      Ștergere
    21. phaaaii, ce-a fost aseară..nu mai ştiam: sunt lacrimi de râs, ultimele înainte de a orbi de tot, sunt de la ţigări, sunt de somn..foarte greu! pe partea care m-am culcat, pe aia m-am trezit, lemn! :))
      un sforăit, acolo, e posibil :D

      Ștergere
    22. traiasca zuma
      ca bine ai dormit
      traiasca zuma
      si nici n-ai sforait

      foaie verde si-o lalea
      joaca zuma, n-o lasa
      ca ti-o fura cineva!

      traiasca zuma!

      Ștergere
  6. Prea repede te misti.
    N-am vreme sa diger un pic un articol,ca si apare altul.
    O precizare: Nu-i nici o provocare! As putea spune ,eventual,ca am fost pe faza.
    Iar in ce priveste poezeaua,eu speram sa atrag atentia asupra celei reale,a lui Codreanu (care,cred eu,e extraordinara ),nu asupra "productiei" mele.
    Astazi n-am avut de loc internetpina acum asa ca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf...
      mi-ai mai spus...
      am redus numarul postarilor de la patru pe zi la doua...
      incerc sa postez mai multe de una dar mai putin de doua...

      :)

      Ștergere
  7. Uite ca mai e cineva de acord cu mine :) La "fosile" ma refer :)
    1,5 / zi :)) nu cred ca se poate ;)
    Am incercat si eu. Pana acum am reusit doar 1,4(4)... ca medie :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))
    buna dimineata!
    comparativ cu tine, eu sunt copil!
    eu postez cam o ora din 24 la dispozitie; raport 1/24!
    tu postezi tot cam o ora (marine text, complexitate, relationare, etc!) din.... 1/2 ore disponibile! Raport 2/1!
    si atunci? :)

    RăspundețiȘtergere