vineri, 11 mai 2012

Balaur de Cugir


   Nu e de mirare, există dinozauri de Haţeg! Aşadar zona e propice fenomenului!
 Iată prima descoperire, "balaurdegradină" specia "clujensis":



Dar ce ziceţi de "balaurdeapartament"?


 Am decretat această poză "cea mai tare, din toate timpurile"!




Eeee, dar să vedeţi şi "balaurensis feroces cugiraeus"...


Brrrr! Înfiorător! Interzis copiilor sub 50 de ani!


34 de comentarii:

  1. Să fugim până nu ne mănâncă pe toţi!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      eu deja am trecut Carpatii!

      Ștergere
    2. asta e buna rau!!!!
      :))
      daca ma uit pe harta, am ajuns in Cugir!

      Ștergere
    3. asa patesc de fiecare data, alerg cat ma tin puterile si cu ochii inchisi, dar sunt un nou magellan, am descoperit ori ca pamantul e rotund, ori ca e mic!
      Planeta Cugir!

      Ștergere
    4. Lasă, că nici eu nu-s departe.
      Mi-a trebuit cam mult să pricep că invitaţia ta era la o cafea... virtuală. Deşi, mărturisesc că m-a nedumerit de la început abordarea aceea directă şi oarecum precipitată.
      :))
      Am luat-o stricto senso, dar şi pentru că n-ai specificat.
      Dar, toate-s irelevante din perspectiva pe care o trăiesc acum.
      Tot ce sper e să se sfârşească mai repede.

      Ștergere
    5. Nu-i nimic, asa este cafeaua mai buna, la foc mic si indelungat!
      oricum ai intrat in "cafenea" extrem de razboinica! amazoana albastra!
      poate este un defect al maeu, acela de a fi politicos!

      e seara, cred ca e tarziu pentru cafea... o prajitura? ce zici?

      Ștergere
    6. Ispititorule! Prăjitură cu ciocolată? Mmmmm!
      :)
      Abordarea directă nu exclude politeţea. Dar acum pricep de ce n-ai specificat.
      :))
      Există o artă a seducţiei în ceea ce-o priveşte pe onorabila băutură? Adică, o fierbi îndelung, până iese singură din vas?

      Ștergere
    7. cafeaua e buna fierbiiiinte, ca si ciocolata, cand e topping pentru ....

      Ștergere
    8. ...pentru prăjitură, desigur!
      :)

      Ștergere
    9. desigur, desigur... mai stii reteta de la "prajitura de casa" de pe blogul pandorei? mmmmmm....

      Ștergere
  2. Ceva nu e în regulă cu pixelii balaurului nr. 2 sau am rezoluţie slabă pe câmp? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o poza de avatar, am marit eu...

      Ștergere
    2. aha...
      de-acas' se vede mai bine.

      Ștergere
    3. :))
      folosesti "beladona"?
      daca folosesti "beladona" se maresc pupilele...
      eu spun si ca daca vezi "beladona" cresc pupilele...
      asa si tu!
      ai vazut "belabalaura" si ai vazut mai bine...

      Ștergere
  3. Buna ziua SUFLET DOLDORA DE IUBIRE SI FRUMOS !!! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa o fi, daca nu s-ar vedea si titlul, "pamflet"...
      ca e volumul doi, acum cateva zile eram "nemernic escroc sentimental"...
      oricum, buna sa-ti fie inima, chiar este nevoie...

      Ștergere
    2. Buna dimineata,SUFLET DOLDORA DE IUBIRE SI FRUMOS !!! :( nu stiu care "volum" am fost eu,se pare insa ca ai "citit" mult :( Imbratisari !

      Ștergere
  4. VAAAI, nu se poate!

    Balaurul este de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, asa e la televizor... ia sa te fi vazut eu in fata lui... numai gheare, flacari, colti, fum...

      Ștergere
  5. frumosi ochi are balaurul de apartament!
    iara ferocitatea cugiraeus ... mi se pare mie sau aduce a sorecar sarmos (adica mic la stat, mare la sfat si lungan de felul sau)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o fi, cine a mai stat sa citeasca placuta de pe el? cand a inceput sa verse foc so para... mercedes sprinter!

      Ștergere
  6. Ce draguti sunt balaurii !!!
    O zi frumoasa ,oriunde va aflati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel!
      Ca orice barbat, sunt in cautarea balaurilor, care trebuie... care trebuie... na ca am uitat! dar invat din povesti, din pildele inaintasilor, etc... :))
      Cafea si soare, din departare!

      Ștergere
  7. in acest cz gradina e in siguranta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, nici masinile nu trec pe strada, de groaza balaurului... :))

      Ștergere
  8. Haiosule...interzis minorilor sub 50 de ani....:))Si iata ca eu incalcai regula....mai am de copilarit...o lecuta pana devin apta si demna de a intra aici....la tine in casuta sac!ei si ce? Tot vin ...prin efractie si tot ma strecor..ca am ce vedea, ce citi...frumos...da....FRUMOS!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa, asa, fata mosului, dupa ce iei buletinul mai treci pe aici...
      multam de vizita!

      Ștergere
  9. "Hai, lasă viaţa floarea să-şi deschidă!
    De ce nu vrei să lupţi?Hai,luptă,speră!
    Nu vrei să vezi că viaţa e o sferă,
    Nu e nici prismă, cub sau piramidă."
    SUPERB!! Fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect!
      fara cuvinte, doar lumina din sfera sufletului sa vorbeasca...

      Ștergere
  10. Balauri dintr-astia sa tot ai. E tare dragalas mititelul si-mi pare tare tare rasfatat.
    O zi minunata in continuare iti doresc, Vasile Dumitru! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, Stefania!
    Am avut ieri o zi lunga si azi una speciala, de aceea nu am venit in vizita si nu am raspuns la comentarii!
    dar recuperez, recuperez...

    RăspundețiȘtergere