marți, 8 mai 2012

Marţea cea bună





Doi studenţi la inginerie mergeau prin campus când unul dintre ei spune:
- De unde ai bicicleta asta superbă?
-Să vezi, ieri mergeam pe aici gândindu-mă la referatele mele, când a apărut în faţa mea o femeie foarte frumoasă pe această bicicletă. Şi-a scos toate hainele şi mi-a spus: 'Ia de la mine orice pofteşti'.
Celălalt dă din cap întelegător şi zice:
- Ai făcut o alegere bună. Hainele ei probabil nu ţi se potriveau!




Un arhitect, un artist şi un inginer discutau despre cu cine e mai bine să iţi petreci timpul, cu nevasta sau cu amanta. Arhitectul a zis că preferă să fie cu nevasta, aşa putea construi fundaţia la o relaţie veşnică. Artistul a spus că preferă să fie cu amanta. În ea găsea mai multă pasiune şi mister. Inginerul a spus că preferă să le aibă pe amândouă.
- Amândouă?! au întrebat ceilalţi.
- Da. Dacă ai o nevastă şi o amantă, fiecare se va gândi că eşti cu cealaltă şi atunci poţi să stai la serviciu să-ţi termini treaba pe ziua urmatoare.


 - Optimistul: paharul e pe jumătate plin.
- Pesimistul: paharul e pe jumătate gol.
- Inginerul: paharul are dublul capacităţii necesare!




Un inginer traversa un drum când broasca din basme îi atrage atenţia şi îi spune:
- Dacă mă săruţi voi deveni o prinţesă frumoasă. Inginerul ia broasca de pe drum şi o bagă în buzunar. Broasca a repetat mai tare:
- Auzi, dacă mă săruţi, voi rămâne cu tine toată săptămâna.
Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zambit şi a vârât-o înapoi. Atunci broasca a strigat:
- Fii atent domnule, dacă mă săruţi, voi deveni o prinţesă frumoasă, voi rămâne toată săptămâna cu tine şi voi face ORICE vrei.
Inginerul o scoate din buzunar, îi zâmbeşte şi o pune înapoi. Broasca disperată devine isterică:
- Mai, ce-i cu tine. N-auzi că-s o printesă frumoasă şi că voi face dragoste cu tine o săptămână?! Care-i baiul? De ce nu ma săruţi odată naibii?!
Inginerul îi răspunde:
- Auzi, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar să dai de o broască vorbitoare... asta chiar e interesant!!


 - Dacă dimineaţa când te trezesti, constati că nu esti inginer, eşti norocos.
- Dacă te trezesti, nu eşti inginer şi o blondă spectaculoasă doarme lîngă tine în pat, eşti îngrozitor de norocos. 
- Dacă te trezeşti, eşti inginer şi o blondă superbă doarme în pat lîngă tine ... nu te stresa, încă visezi.



33 de comentarii:

  1. m-ai facut sa zambeasc...si nu dincauza glumelor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PFOOAAA, SUNT TAREEEE!
      ai zambit numai asa, cand te-ai gandit la mine?
      "serialul" isi ascute imaginatia...

      Ștergere
  2. Având în vedere "conjunctura", pot să te întreb ceva fără să te superi?
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "conjunctura" e de bine?
      ca am dat pe goagle translator si mi-i rusini sa spun ce-o zis...
      Evident!
      Mai sunt epitete negative de adaugat in CV-ul meu?
      te rog, astept...

      Ștergere
  3. Eşti...inginer?
    :))))))))))
    (am glumit!!!!!!!!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt! nu glumesc! sunt inginer in atitudine, nu in calificare! dar asta nu e de bine! adica nu-s inginer dar nu ma trezesc precum non-inginerii de mai sus...

      Ștergere
    2. Nu pari, nici măcar în atitudine.

      Ștergere
    3. ah, ai o imagine puţin îngroşată despre mine...
      nu "par" ci un biet arac...

      Ștergere
  4. Conjunctura era postarea care conţine bancuri cu şi despre ingineri.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apropo, imi cer scuze, sper ca nu gandesti ca am o atitudine ostila fata de ingineri. ideile sunt fabuloase, adevarat!

      Ștergere
  5. Da' nu pricep, de unde ideea cu epitetele negative?
    Pe de altă parte, nu cumva te supraestimezi?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric ma supraestimez!
      ma privesc de sus, doar!

      Ștergere
    2. Nu ştiu cum faci asta, însă e bine că măcar n-ai rău de înălţime.
      :))

      Ștergere
    3. e simplu: eu nu am oglinda pe tavan, eu am pe podea! habar nu ai ce interesant e...

      Ștergere
    4. Ai dreptate, habar-n-am! Şi nici nu mă-ncumet să-mi imaginez.
      Dar te cred pe cuvânt.
      :))))))

      Ștergere
    5. propunere: tu ma inviti la cursul "mens sana al capo" iar eu te invit la "privitul de sus"...

      Ștergere
    6. Tranşant, nu glumă!
      :))
      Am priceput. Testezi piaţa, iar cine nu-i dispus la un schimb de experienţă pe modelul celui de mai sus, devine inoportun.
      Deci, mă retrag.
      :)

      Cu bine!

      Ștergere
    7. regret, nici vorba de asa ceva!
      oricum iti doresc numai bine!

      Ștergere
    8. Atunci n-ar strica să fii mai specific.
      Nu mă topesc după ambiguităţi, deşi, în unele situaţii ele prind bine. Că fiecare înţelege ce vrea. Iar eu se pare că am multă imaginaţie.
      :)

      Ștergere
    9. ai dreptate;
      si pandhora mi-a facut aceeasi observatie, la o postare a ei...
      concluzia ei despre mine? "imi plac cuvintele"!
      asa este! ambiguitatile nasc... reactii alergice!
      dar eu am mers pe ideea de dialog, nu de tendinta...

      constat ca esti mai lucida decat mine, si... (na, sa zic ca imi pare rau? nu e bine! sa zic ca imi pare bine? nu suna bine!) iti cer sfatul:
      daca zic: ok, am gresit, scuze, te invit la o cafea... iar nu e bine?

      Ștergere
    10. Cred că tuturor de pe aici ne plac cuvintele.
      Şi mie-mi place să mă joc cu ele, dar fără urmă de intenţii subversive.

      Nu tre'i să zici nimic. Gata! A trecut. Pe cuvânt că da!
      :)
      Mulţumesc de invitaţie. Nu mă simt în stare să-i dau curs. Nu acum şi nu din pricina ta, ci a mea. În real-life socializez foarte puţin spre deloc.
      Ca un paradox, pe cât de mult scriu în virtual, pe atât de puţin vorbesc în realitate. Sau, nu-i niciun paradox! Doar faptul că dincolo de ecran mă simt protejată.
      :)
      Ştiu, o să spui că eşti inofensiv şi te-aş crede, dacă asta ar avea vreo relevanţă.
      N-are! Nu ţine de celălalt, ci de cea care am devenit. Evit până şi pe vechii prieteni, oameni pe care-i ştiu de-o viaţă. Sociofobia mea e veritabilă, chiar dacă e de dată recentă.

      Ştii?, semeni cu cineva cu care am interacţionat destul de mult în virtual. (La spirit mă refer, căci pe cel de care vorbesc, nu l-am văzut niciodată la faţă.)
      Am rupt legătura cu el în urma unei "păruieli".
      :)

      Ștergere
    11. ok; lucrurile s-au limpezit, e inutil să zic ceva aşa că dau din cap: aşa, aşa...
      "lumea" a observat că in fotografiile mele nu se vede... picior de om (cu excepţia tărgului, evident) dovadă a... lipiciului meu!
      este exact ca in poza luată de la "just me", cu cât sunt mai vorbăreţ pe aici, cu atât... pustiu, în real life!

      hai că iau partea bună: există speranţa unei "păruieli"... :))

      seară albastră să ai!

      Ștergere
    12. :)))))))))))
      Nu am idee la ce spune domnia ta "păruială", însă eu mă refer la o serie de cuvinte destul de grele pe care ni le-am aruncat reciproc eu şi cu împricinatul de care aminteam.
      Daca acest gen de păruială ţi se pare "partea bună", atunci...hmmmmm...
      :))

      Ștergere
    13. categoric NU!
      imi place sa glumesc, imi place sa dialoghez, dar ma retrag brusc in caz de maniera manelista!

      exista diverse versiuni de paruiala placuta mie:
      -despicarea firului in patru;
      -netezirea firului cret;
      -numararea firelor de par cu ochii inchisi, etc...

      tu ce variante ai?

      Ștergere
    14. Ce-nseamnă manieră manelistă?
      Lasă, nu contează! Oricum subscriu ideii.
      :)
      Cât despre restul... eu nu prea folosesc termenul. Cel mult atunci când mă refer la anumite polemici "nesportive". Adică, atunci când unul argumentează raţional, iar interlocutorul înjură.

      Ștergere
  6. :)) mi-a placut teribil confesiunea din bancul cu inginerul, arhitectul si artistul :))
    O seara faina!
    PS: n-am gasit "curcubeul"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt bancuri superbe, mi-au placut si am postat...
      multumesc de urare, la fel!
      nu am poze "la tema", am incercat sa inventez ceva din ce am dar nu se leaga...

      Ștergere
  7. Tare mult mi-au placut bancurile si imaginile si melodia.... totul.
    O noapte linisita iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima imagine e splendida!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...
      Dar o spun fastacit...
      Nu pentru lauda, ca nu ne pentru mine, pentru incurcatura...
      Ai un blog cu totul deosebit, sunt onorat ca ma vizitezi, dar imaginea e de pe net!
      cred ca am inteles ca trebuie sa precizez aceasta!
      imi cer scuze!
      o zi buna sa ai!

      Ștergere
    2. A sti ce sa selectezi din noianul de imagini de pe net este iarasi o arta ce necesita multa atentie,pasiune si o gramada de timp...un mare beneficiu pentru a pastra memoria calitatii care se pierde deseori in hatisul a multor surogate si prostii....observ aceste selectii deosebite pe blogul tau,stiam ca este de pe net...este o fotografie de mare clasa artistica la capitolul arta fotografica!Am si inclus-o in folderul cu best photo selectiones...ma bucur asadar ca am aflat-o,multumita postarii tale!
      Nu uita apoi vorba cuiva..."ca sa existe mari poeti,trebuie sa existe mari ascultatori!"
      O zi inspirata sa ai!

      ps;Multumesc de apreciere!

      Ștergere
  9. Am zis ca ai un blog deosebit?
    Iata, si comentariul tau arata acest lucru: echilibru, sobrietate, eleganta!
    Si iarasi ma uit la mine, cum oscilez intre pictura, fotografie amatoristica, poezie si texte "lejere", sa le zic!
    Departe de mine ideea de neseriozitate dar imi plac asemenea dialoguri, mai detensioneaza gandurile.
    Ma simt obligat sa fiu mai atent, dar imi e greu sa cred ca pot rezista unui dialog spumos!
    O zi placuta in continuare si sunt onorat de continuitatea dialogului tau!

    RăspundețiȘtergere