marți, 15 mai 2012

Întâmplări din viaţă


 Viaţa merge înainte, cu sau fără voia mea!
Iau o pauză mai lungă...
Soara mea, Dumnezeu să o odihnească, a urcat în flori încă de acum un an... Pentru că se numea Elena, voi fi acolo de Sf. Elena!

 Unde?

 Dacă sunt sănătos, ne revedem undeva în august!
Las blogul deschis, cu scuzele de rigoare că nu pot răspunde la comentarii, nici la cele de azi, şi cu împăcarea că vorbele grele ce se vor aduna îmi aparţin, mă reprezintă...

Până atunci, 



45 de comentarii:

  1. Cu bine!
    Eu n-am să plec, dar am să tac o vreme.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Desi afara e mohorat, iata ca primul salut gasit aici e... senin!

      Ștergere
  2. Sezi cuminte!
    Fa ce trebuie facut,ai grija de tine si de cine mai trebuie sa ai si urmeaza-ti calea !
    Pe noi ne gasesti aici si daca nu noi,atunci altii.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Hmmm....
      Care sunt cele mai statornice lucruri? Pietrele? Fosilele?
      Bun regasit!

      Ștergere
  3. Drum bun, Vasi! Să te întorci sănătos!
    Mai trecem pe aici ca să udăm florile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. `Neata, Irinuca!
      Mai, s-au schimbat timpurile, s-au schimbat oamenii...
      Parca erai pe undeva pe langa apa Ozanei... Si pe atunci altul era necazul vara, in iarba...
      Is curios ce vrasuciri mai ai pe blog!

      Ștergere
  4. >:D<
    exista timp si pentru cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Pot sa deschid putin cutia fotografiei tale, sa iau putin soare?

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Pescareeee, zi ce ai facut! Buna dimineata! Multam de vizita, vine si baiatu` mintenas in vizita, sa termin de onorat oaspetii!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc domnule Galateanu!
      Am si eu nevoie de pile!
      Trec in fiecare zi pe langa grupul de "tineri" care joaca sah pe bancute, ii salut, tusesc, ma uit luuung dar nimeni nu ma baga in seama...
      Stiti cumva care e parola si raspunsul la parola? Sa nu ma impuste, din greseala!

      Ștergere
  7. Dumnezeu sa -ti odihneasca sora in pace! Du-te linistit, fa ce ai de facut , te asteptam cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fii binecuvantat, acolo unde vei fi cu, pace si liniste sufletesca, impacare si speranta! Mult mult bine iti doresc, Vasile Dumitru si sa ne recitim sanatosi si voiosi, atunci cand v-a sosi timpul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Stefania!
      "clipele se par ca veacuri"...
      apropo, am ratat "noaptea muzeelor", pot sa vizitez acum blogul tau?

      Ștergere
  9. Francezii spun : "Partir c'est mourir un peu".
    Eu spun : "En attendant Basile (=Vasile), c'est mourir d'impatience"! :)))
    Să îi urăm cu drag "Drum bun", să-l ţină Domnul sănătos, şi să-l revedem cu bine cât mai repede înapoi la "manşa" blogului său de care nu te plictiseşti nicicând !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata domnule Marco!
      Ati facut un mic eseu in patru randuri de text!

      -daca "a pleca inseamna a muri putin", intoarcerea inseamna intinerire? buuun, de retinut!

      -in viata am primit multe porecle, una singura onoranta, primita de la Omul cel mai apreciat din viata mea, Domnul Diriginte Jebeleanu Dan Valeriu! Porecla era... Bazil! Multumesc, onorat!

      -interesanta analogia blog - avion, chiar este un zbor al spiritului! Chiar daca este un zbor la nivelul ierbii, tot zbor este pentru mine! Inca odata, multumesc!

      Ștergere
    2. Bine ai revenit, dragă Vasile!
      Dar să nu ne formalizăm : în blogosferă, eu sunt Marco, de acord ? :)))Mai ales că suntem destul de apropiaţi ca vârstă, şi mai cred că facem parte din aceeaşi generaţie care, la anul, serbează patru decenii de la terminarea liceului...
      Şi ce să mai spun...Pe tata îl chema Vasile, pe tatăl lui îl chema Dumitru, iar mama tatei era din Chilia Veche...de acolo de unde sare ştiuca plină de icre...
      Noroc şi spor în toate, Vasile ! Seară bună!

      Ștergere
    3. Seara buna, Marco!
      Ce sanse sunt sa imi fi urecheat copiii pe la scolile din Tulcea?
      Cea mai bogata coloristic perioada din viata mea s-a intamplat in "triunghiul" Ghiolul pietrei, Murighiol, Halmiris!
      O seara buna si tie!

      Ștergere
  10. Dumnezeu sa o odihneasca ! :( .....sa-ti fie bine langa ai tai ! >:D< :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti urez "drum bun!"., prietene. Imi pare tare rau ca nu vei mai fi prin preajma. Imi va fi dor. Dar cred ca stii deja.
    Mai inainte putin am plans. Am dat peste o postare de-a ta, din martie, care m-a intristat enorm. Nu stiam...
    Vreau sa ne reintalnim cu bine.
    Sa te intorci sanatos, Vasile!
    P.S.- Am sa mai trec din cand in cand sa vad ce se intampla pe aici, sa mai invart gramofonul... si ca sa nu ramana blogul singur-singurel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Fata lui d`Artagnian! Ce este si viata asta... Primul meu comentariu pe blogul tau a fost la o postare dura, curgea sangele in valuri, erai imbujorata, invarteai floreta, garda regelui zacea in pulbere...

      Uite ca "in pauze" porumbeii sufletului tau ating soarele...

      Buna dimineata!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te-ai intors :)
      Si nu pot spune acum mai mult. Iar plang...
      Bun venit inapoi, la tine acasa.
      Am trecut de multe ori...si am invartit imaginar gramofonul, asa cum am spus. E drept, in ultimele doua zile nu, pentru ca uneori vin si peste mine toate si trebuie sa le fac fata.
      Inca o data, ma bucur :)

      Ștergere
    3. uf...
      http://www.youtube.com/watch?v=QqK8tf_ntR4

      Ștergere
  12. m-a cuprins un fior... Putem oare ajuta cu ceva?!
    n-am cuvinte...
    ...............

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf... Multumesc...
      Mai Carmen, sunt pe blog de putin timp, sunt in "universul tau fara cuvinte" de si mai putin timp, nici nu stii cat de surprins - miscat sunt de mesajele de aici...
      Asta am cautat in viata, asta mi-am dorit, "un grup de prieteni"...

      Existi, deci ajuti!

      Te imbratisez cu multa caldura, tot ceea ce simt pot sa spun doar miercurea: "n-am cuvinte"...

      Ștergere
  13. Să mergi cu bine unde trebuie să mergi și să te întorci sănătos acasă !
    Noi,eu, voi fi aici,aproape aici când vei reveni !Să fim numai sănătoși că restul e neimportant !
    Drum bun și succes !

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna dimineata cu dor nespus ! :( >:D< ~o)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te rog sa postezi tot ce ai de postat, inclusiv mesajele trimise pe telefonul mobil, pe blogul tau!

      Ștergere
  15. Buna dimineata !
    ...si drumul sa-ti fie bun .

    RăspundețiȘtergere
  16. Uimirea, de Ana Blandiana
    Sfasierea sosirii,
    nedumerirea plecarii,
    Momente prelungi
    In care uimirea acopera totul.
    Uimirea, asemenea unei mingi scapate in mare,
    Pe care valul o poarta mereu
    Aproape pana la tarm,
    Dar o ia inapoi
    Inainte de a-i acorda
    Ragazul minim al sensului.~
    Exista timp pentru toate..
    Sa--ti fie bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Vasile, ai de gând?
    Mi va fi dor de tine cu adevarat.
    Sper să se întoarcă în curând. O mare îmbrăţişare.

    RăspundețiȘtergere
  18. "Nu e nicio veste c-ar sosi uitarea,
    zilele îmbracă restul unui vis"...C.C. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa te intorci sanatos inapoi si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. "despre vânt
    numai cuvânt

    despre mine
    doar gândul la tine

    despre tine
    numai de bine" ... ♥ !

    RăspundețiȘtergere
  21. Te așteptăm, că abia m-am obișnuit cu tine.
    Dă și tu un semn când te întorci.

    RăspundețiȘtergere
  22. "toate simțurile mele se centrează pe tine
    numai așa îmi pare că iarăși mi-e bine
    mi-e bine când trec pe la tine cu gândul
    că-n mine-i pustiu și mă cheamă pământul
    parcă ies din mormânt atunci când te bântui
    te sărut ca să crezi că de vină doar vântu-i"...♥! :)

    RăspundețiȘtergere