joi, 31 mai 2012

Simfonie de seară


Zi aglomerata!
Poze facute in drum spre magazin!










17 comentarii:

  1. "M-am strecurat în visul tău, tiptil,
    Fără să simţi a paşilor chemare,
    ...
    Tu alergai pe câmpul plin de flori,
    Eu mângâiam un fir de sunătoare.
    Când am plecat spre liniştea din zori
    Am adunat din visul tău o floare."

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceste poze minunate ne fac să simţim şi să auzim tainic cum cresc florile de câmp şi iarba...Iarba bună, nu "iarba rea" a lui T.Gheorghe! :)))
    Imaginile sunt atât de sugestive că parcă ai vrea să te arunci (nu în...valuri ca Şeicaru) pe covorul verde proaspăt, să laşi "Pegasul" inspirator să-ţi dea târcoale şi, îmbătat de parfum şi de culoarea naturii, să scoţi o foaie şi un creion şi să scrii...să tot scrii...versuri, rime, trăiri, descrieri...
    Natura vie e un nesecat izvor de inspiraţie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...
      e o ilustrare a biletelului ce mi-a marcat tineretea, citit in "Lorelei": pe harfa rasturnata a ierburilor tale, Vara...

      Ștergere
  3. În drum spre magazin? Nici un centimetru de beton...nici măcar o maşină rătăcită...nici picior de om. Acum eu sunt foarte invidioasă!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahaaa, asa, asta am vrut! :)
      ce e drept e drept, e o frumusete incredibila!
      probabil un ochi de artist, cum ai tu, ar fi surprins altfel cadrele!
      dar eu sunt fericit ca le vad direct si uite, impart cu voi!

      Ștergere
  4. nu-i aşa că Plafarul din Cugir a intrat în faliment?
    păi cum altfel...
    Domnule Vasile Dumitru, comentatorii îţi urează somn uşor şi data viitoare să ne arăţi ce-ai cumpărat de la magazin, că noi suntem curioşi din fire.
    bye!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      cand intri in Cugir scrie: CUGIR!
      cand iesi din Cugir scrie: PLAFAR! :))

      Doamna Presedinta a Comitetului de Sustinere format din majoritatea celor aproximativ doi comentatori, ma simt onorat, erc, etc! Serbetul e in hol! Daca mai e!

      :) in prima repriza nimic, a fost doar un drum de antrenament, asa sunt eu, nu fac nimic la voia intamplarii!
      da` di ce esti curioasa?

      Ștergere
    2. VREM ŞER-BET! VREM ŞER-BET!
      de trandahiri ai?

      cum de ce-s curioasă? ca să văz dacă nu ne trebe şi noo ce-ai cumpărat tu. nu aşa merge?

      Ștergere
    3. stai ca acu` adun mierea de la lucratoare...
      mintenas!

      Ștergere
  5. Splendide imaginile. Mi-au mers la suflet. Iti multumesc mult.
    Doamne, ce locuri minunate aveti pe acolo!
    O zi minunata iti dores, Vasile Dumitru! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asa este, locuri minunate, sper sa ma molipsesc si eu, macar putin, de la atata minunatie!

      Ștergere
  6. Da traversezi o cimpie si-un munte sa ajungi la magazin?
    Doamne,ce frumos e acolo!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    am 50 metri pana la magazin!
    dar ocolesc tot orasul doar ca sa vad "minunatiile"!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfiu,ce-mi place cântecul!!!
    De locurile surprinse în imagini, am spus deja.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. SUPER TARE ,PARCA MA VAD PE,, COCLAURILE ,,DE ACASA...ABIA ASTEPT SA LE COLIND DIN NOU...//CATRINA DIN BUCOVINA

    RăspundețiȘtergere