miercuri, 30 mai 2012

Cugirul de ieri


 Acestea sunt tot imagini pentru "miercurea fără cuvinte" dar cum sunt lacom, postez tot! Până miercurea viitoare sigur îmi mai iese ceva în... obiectiv!

Forfota din Piaţa mare, de luni până sâmbătă! Ce hărmălaie, dom`le! 



 Am făcut poza fără să cer voie! Pentru mine este copleşitoare! Ar fi trebuit să vedeţi... Dacă ridicaţi colţul imaginii, veţi vedea oceanul de duioşie...

"Pe cine cauţi, maică?"... 
Sunt cuvintele Ei!

Halmyris? Pompei?  Colosseum?



Pentru programatori: IF x= 02, THEN next!


 Dă-te la o parte, să văd şi eu tabelul! La ce linie vine? Are întârziere? Tăceţi puţin, nu aud!

  Călătorului îi şade bine cu drumul! Ce atâtea fiţe, "sală de aşteptare", auzi la el!


  De ce atâta aglomeraţie? Simplu, armele atrag, întotdeauna! Din păcate!

  Detaliu pentru poza de mai sus! Atenţie: dreapta - sus "fabrica de armament"! Afiş: vremea nemâniei!

 La asa gara, asa autogara! Si nu oriunde, e chiar in piata "Consiliul Europei"!

Piata foarte mica!

Tudore, Tudore, ce-ai fost si ce-ai ajuns...

Nu am avut timp de cafea, azi vă invit la o sârbă!

16 comentarii:

  1. :))Pozele au fost prelucrate in Photoshop, nu? In realitate totul e bine si frumos:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pffff, m-ai prins...
      daca ai sti cat m-am chinuit, sa nu se vada urma de photoshop... :))
      la melodie se vede cel mai bine falsul. nu?
      o zi buna sa ai!

      Ștergere
  2. Buna miercure ...fara cuvinte ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus!
      Multumesc!
      ieri am facut febra, alergand dupa postarile tale!
      asa e in fiecare marti?
      mi-e si frica sa vin pe blogul tau, iar nu mai scap...

      o zi buna sa ai!

      Ștergere
  3. frumoase cuvinte, frumoase imagini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incantat de vizita! retraiesc un basm? am avut zilele acestea intalnire cu un spiridus si acum cu o muza?
      o zi buna sa ai!

      Ștergere
  4. mi-am amintit de bancul cu masina de cusut, care din orice pozitie o asamblai tot mitraliera iesea ;)
    interesant periplu, de unde se vede ca daca ai dispozitie si chef de viata, subiecte se gasesc. multumesc pt mobilizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servus, multumesc pentru vizita, onorat!
      daaaaa, si masina de spalat calibru 7,62!
      o zi buna!

      Ștergere
  5. Culesul ciupercilor pare sa fie una din indeletnicirile de baza ale cugirenilor...hm,ce ciulama gustoasa poti gati din manatarcile acelea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat grait-ai! Imagini din vara trecuta, pe cand nu aveam aparat: sosea, de o parte calea ferata incarcata de rugi de mure, de cealalta parte terasa cu barbati si bere, evident!
      "culegatorii" aduna mure, traverseaza soseaua si... vand! Paradis! :))

      Ștergere
  6. Nu m-am lămurit la treaba cu armele- acum este autogară pentru cine întreabă?
    ..văd o doamnă intrând, cine garantează că mai iese?

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca sunt incertitudini...sa fie ;) :)

    Postarea asta face toti banii! Desi n-am platit nimic...da' ma laud si eu ;)
    Nici nu mai pot sa adaug nimic. Le-ai comentat magistral.

    RăspundețiȘtergere
  8. tu ai mereu cuvintele la tine Vasile :)
    fara ele imaginile nu ar fi avut atat de mult farmec :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi le-a lipit profesorul de romana cu scoci, direct pe retina!
      multam!

      Ștergere