duminică, 13 mai 2012

dimineti cugirene



Facebook si singuratatea
- De ce este reateaua Facebook considerata a fi ideala pentru persoanele singuratice?
- Pentru ca este singurul loc unde pot vorbi cu peretii, fara a fi considerate nebune. 
 

Facebook in vremea lui Noe

Inainte de potop, soricelul il intreaba pe dinozaur:
-Auzi, tie ti-a dat Noe add pe Facebook?
-Nu…
-Nasol atunci.
 

Facebook provoaca adictie!

- De ce poate fi confundat Facebook-ul cu un frigider?
- Pentru ca utilizatorii il deschid la fiecare 5 minute sa vada ce a mai aparut nou.
 

Facebook si dilemele copiilor

Fetita catre mama:
- Mami, mami, unde mergi imbracata asa frumos?
- In baie, mama, sa-mi fac poze pentru Facebook…
 

Viata fara Facebook

Am viata in afara Facebook, dar nu-mi amintesc parola.
 

Facebook este ca o mama...

Facebook este ca o mama. Daca nu dai niciun semn timp de 24 de ore inseamna ca ai murit, ai fost rapit sau ai avut un accident.
 

11 comentarii:

  1. Tare mult mi-a placut, cafeaua cu care ne-ai intampinat si in aceasta dimineata, e vesela si optimista! Minunata postarea! Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!
      sunt "dependent" de cafea si de mailurile primite, ofer, la randul meu...

      Ștergere
  2. numa' chiar damblaua asta n-o raportez da' nu-i târziu, că şi celelalte au venit pe rând.
    a! neaţa!

    RăspundețiȘtergere
  3. E o postare originală. Îmi place cum ai ilustrat cuvintele.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, daca tot e mohorat afara, macar aici sa fie seninul tau, nu?
      multumesc!
      sa stii ca regret ca nu putem blogari intr-un parc, pe o banca, mai multi de pe langa mine...

      Ștergere
    2. Eşti generos, mulţumesc!
      Chiar dacă pare incredibil, sunt destul de senină în renunţarea mea. De fapt, mai mult senină, decât înnorată.
      Şi da!, prinde bine să ai la îndemână un zâmbet în plus.

      Ștergere
  4. ,,cafeaua de dimineata/ te-ajută să scapi de greată/ si-ti creste moralul/ sa poti suporta inca o zi carnavalul''.
    Da, cele mai gustoase cafele, îndulcite cu voie bună, le-am savurat alături de cel mai frumos suflet din viata mea. Fie ca toate diminetile sale, pana la ultima, să fie tot atat de frumoase ca râsul lui.:)
    semneaza
    Claupatra Stresaru
    ave

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    multumesc!
    si reciproca e valabila!
    nici cand beam un kil de ness nu tremuram de nervi ca dupa o discutie de doar un minut cu tine!

    un minut care nu voiam sa se mai termine!
    ave, Clau!

    RăspundețiȘtergere