joi, 31 mai 2012

Rondul de zi


  Cel mai uşor e să critic! Mă uit aşa, peste bloguri şi încep să strâmb din nas... Că "aici e vag, acolo e prea general, dincolo e monoclor, fad, rece, ţepos, fiebinte, rece, îndrăzneţ, banal", şi tot aşa!
  Mai ales dimineaţa, înainte de cafea, sunt Călinescu, Manolescu, Alex Ştefănescu şi Vlad Ţepes, toţi deodată!
Cum se face o postare frumoasă? Dar ce credeti, eu ştiu? Nici vorbă!

Primul pas:

Aaau, până beau eu cafea...
Aşadar o să postez altă dată, ia să fac eu plimbarea de dimineaţă!


Un loc unde optimismul este fără sfârşit: silavaracald!
"Și uite așa, tot alegând ce premiu să iau cu producția mea literară nemaipomenită, s-au ivit zorii și mi-am adus aminte că azi trebuie neapărat să ajung la bancă; și la teatru; și la bibliotecă; și la o cunoștiință căreia trebuie să-i dau ceva; și la poștă, să trimit un pachet; și să plătesc gazul, să duc cămășile la călcat… iar în final, să ajung și la cabinet dacă se poate; odihnită, evident, că doar n-am făcut mai nimic toată ziua!"
Cum arată o vară caldă? Mmmm, se poate şi mai cald...

Un scurt popas "la marginea drumului", borna tu1074:

Dacă e popas... uite ceva "stâncos", zice redsky:
Naufragiat pe acele stânci, mă prefac în ploi!
Ploi? Pfffooa! când nu erau, se cumpărau ştergătoare! Când sunt, produc tsunami de cluj! 

Uf! Cum să nu vezi rosu în faţa ochilor?
 E, altă viaţă! Acum, cu retina reglată pe infra-roşu, lumina se... vede în toată splendoarea!

 
Gata pentru această dimineaţă! Done! Am trăit s-o văd şi p-ASTA! Acoperiş pentru copaci!
 Ies la o cafea! La o psiho-cafea! La o "cafea de vise"! La... naiba!

30 de comentarii:

  1. neaţa bună!
    mie mi-e că sub urâtania aia de acoperiş o să se încingă la vară nişte chefuri...

    zi colorată să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iaca si eu!
      mai e dimineata?
      aha, adica vei beneficia de "chef la domiciliu"?
      si esti nemultumita?
      nemultumitului i se ia darul, asa ca ai timp sa reformulezi!
      apai mintenas apare culoarea apusului asa ca ai nimerit!

      Ștergere
    2. 1. reformulez >>> îngheţata lui redsky arată super!
      ar merge la o cafea.
      2. ce văzu ochiul meu la a doua vizită? ce? ha! că lipseşte un "o" din monocolor.
      să ne mai critici altădată! :)

      seară diafană îţi dorim!

      Ștergere
    3. ggogle: monoclor = clor bio, degradabil rapid, utilizat in tipografii pentru stergerea masiva de pagini intregi de ziar!

      adica am vrut sa spun ca sunt articole "sterse"...

      :) mai trage odata!
      seara fara chefuri sa ai!

      Ștergere
    4. aaa..scuzele mele!
      cel mai bine se învaţă din greşeli:D

      Ștergere
    5. corectura la erata: greselile pot fi mono-greseli, bi-greseli sau poli-merizate! pentru invatat sunt recomandate greselile eronate! Google, vol III, paragraf 5, ali. 3, lit. r...

      Ștergere
    6. am reţinut! în polimerizatele m-oi baza.
      îndoaie pagina la sursă. eu n-am memorie.
      la Zuma merge şi fără :)

      Ștergere
    7. uups!
      am încercat şi s-a crăpat colţul monitorului...

      Ștergere
    8. să ies din "Înscrieţi-vă pe acest site"?
      cred că de-aia s-a crăpat.
      vaaai, mă pui la plată? n-am!
      n-am, n-am, n-am!
      ca furnica
      http://www.youtube.com/watch?v=pk_twogW8S8

      Ștergere
    9. aaaau!
      doar ce am postat din activitatile mele "greieresti", zilnice...

      auzi, da` parca furnica o zis altceva, in final... :))

      Ștergere
    10. X-( ah, ce ţi-am pus-o pe asta drept în rachetă
      uitasem, naibii, cum se termină
      1-0 :)

      Ștergere
    11. "tot raul spre... bine"!
      proverb greieresc!

      Ștergere
    12. n-am, n-am, n-am, n-am!
      ne vedem în semifinale, domnule greier!
      hé, hé, am o onoare de apărat, da' cum crezi tu?

      Ștergere
    13. si in iarba, si pe ram
      zice-ntruna: n-am, n-am, n-am!
      greierele-n varf de pai:
      ai, nu ai, trebe sa dai!

      Ștergere
  2. Mie să-mi spui drept cine-i coşmarul? Şi al cui?
    :)

    Bună dimineaţa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spun tot!
      incep cu "buna... ziua!"

      coşmarul este varianta feminina a "cuşmarului", cel ce croieste cuşme, d-alea de purtau dacii...
      coşmariţta este un produs modern, este rezultatul evolutiei, se numeste si hayr-stilit, adica iti face parul cuşmă cand bate din papuc...

      Ștergere
  3. Nu am crezut ca o sa-mi placa asa mult blogurile, experienta creste cu timpul. O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult!
      Onorat de remarca si de preyenta constanta!
      O seara placuta!

      Ștergere
  4. Bună dimineaţa! Nu vă pot imagina criticând, însă, dacă spuneţi că aţi fost şi un fel de Alex Ştefănescu, cu siguranţă aţi fost tare simpatic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah...
      de ce trecutul? nu mai sunt? ah...
      tineretul are mereu spiritul ascutit...
      servus, multumesc pentru vizita!

      Ștergere
    2. Păi aţi spus că aţi criticat, de-asta am pus timpul aşa. Simpatic da, cum să nu mai fiţi!

      Ștergere
  5. rosul iti coloreaza definitiv ziua :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric!
      rosul razboinicului, al cavalerului neinfricat, al invingatorului, al sacrificiului...
      "de vorba cu mine" ma trage de maneca: vise, taica, vise!
      mos Ene tresare: fara rosu in vise! asta inseamna cosmar!
      uf...

      Ștergere
  6. a. Rondul ăsta de zi nu e chiar..."rond", că e cam zigzagat trecând pe la atâtea imagini cu teme destul de diverse...
    b. Prima imagine cu râşniţa e sugestivă : la prima oră macină nu numai cafea ci şi...idei...Totul e să nu le facă chiar...praf! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    corect, dar am o scuza! miscarea browniana se datoreaza lipsei reperului, adica aroma cafelei!
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  8. buna dimineata si multumesc de mentionare...incerc sa ma trezesc, dar inca dorm pe imaginile postate de tine si pe visele cu gandul la un we mai lung :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buun!
    Imi place programul tau de viata!
    Aduni voturi? Semnez!

    Te-am mentionat pentru ca imi plac postarile tale dar mai ales pentru... inghetata! Sunt mort dupa dulciuri! Ai stiut? :)

    RăspundețiȘtergere