marți, 29 mai 2012

În muzica serii


Un fragment din ce va fi mâine:

"Era primăvara,
abia imi încolţise privirea
şi se izbise, cast, profetic,
de zâmbetul tău
tatuându-l în mine
cu cerneala verde, crudă,
nuanţată de sunetele glăsuite de un bătrân
la un colţ de stradă,
unde îşi cerşea dreptul la soare
pentru a lui
unchained melody."


Este copiat de pe un blog, sper să nu se supere că nu am să îl numesc, o voi face tot mâine.


O fotografie furată de pe alt blog (sunt român, ce vreţi, asta ştiu - asta fac! Dar măcar recunosc!)
Să nu lăudaţi fotografia aceasta că din cauza ei mi-am aruncat aparatul! Lasă ca vedeţi voi poimâine cine este şi ce face spiriduşa fotogrfiilor!


Şi Cugirul de azi!








Noapte bună!


12 comentarii:

  1. Faina postare Mosule...Versurile minunate...copiate sau nu...mie mi-au mers la suflet...de fotografie ce sa mai zic? Tot inainte si bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copiate, copiate...
      Au trecut peste patru decenii de cand incercam si eu, ca tot omul, sa impletesc cuvintele in cozi...
      Bun gasit!

      Ștergere
  2. Dacă nu lăsaţi aparatul în pace, mă apuc să fac poze cu telefonul (şi-i dinăla, old school). Poate o să-l veneraţi, aşa:D

    Îmi place enorm fotografia cu macii! Foarte, foarte mult! Pentru că am ocazia, acum, să-i văd şi altundeva înafară de calea ferată. Şi pentru că întăresc liniştea transmisă de toate fotografiile de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca nu stiam! Macii atrag Spiridusii!
      Multumesc!
      Noapte buna sa ai, cu toata linistea macilor!

      Ștergere
  3. Multumesc mult, Vasile Dumitru, pentru plimbarea virtuala prin Cugirul atat de frumos, rustic si linistit, pe ritmuri muzicale atat frumoase. Tare bine ma simt acum. Si trebuie sa recunosc ca florile de camp, Margaretele, Macii si iarba mare m-au cucerit, ele sunt favoritele mele.
    O noapte linistita iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. aaa, e biine, e biine, aici timpul e incremenit, asa ca "azi" poate dura muuult!
      Seara placuta sa ai!

      Ștergere
  5. Felicitari pentru ultima fotografie...imi place mult!!!Ador structura brazilor,imi place incadrarea iarasi...a sasea cu maci este iarasi reusita...Cugirul tau este chiar minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu am niciun merit, nu am "gandit", am facut si gata!
      Da, asa este, minunat!
      O seara buna sa ai!

      Ștergere
  6. Frumos locul tau .

    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte buna!
      Asa este, frumos, curat si linistit! Doar un barzaune ciudat, slab, sur, tacut, tulbura pacea imprejurimilor...

      Ștergere