marți, 8 mai 2012

Ritmul cafelei de dimineaţă


13 comentarii:

  1. Mi-a mers direct la suflet muzica alerta,dar si cafeluta cu ritmul ei dinamic!O zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, sunt onorat! Acum ziua are un plus de strălucire...

      Ștergere
  2. Constat ca ai muncit serios in ultimele doua zile.
    Am vazut si tirgul si apusul si glumele,frumosul portret de cal si cafeluta.Aici nu aud ,dar ma multumesc cu cafeaua.Am tigari,deci...
    Ma gindeam azi ce norocosi sinteti ca s-a gindit cineva de mult,de tare mult timp la voi.Sinteti din Cu gir.N-are importanta cine gireaza pentru voi.
    Sa-ti fie frumoasa martea asta si cele ce vor mai veni !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, tot ce am făcut a fost pentru mine,am încercat să mă simt bine şi am reuşit, şi întotdeauna împart frumosul spiritual, cel puţin aşa cred sau sper...
      Într+adevar, la noi girul e gratuit dar nimeni nu a îndrăznit să apeleze: "mă girezi?"
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  3. Onorat, von Alex, vad ca la tine a functionat corect google translator!
    O cafea nu se termina niciodata, o cafea este insasi FEMEIA!

    RăspundețiȘtergere
  4. o cafea buna si ritmata, e buna chiar si seara :) multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru vizita, o seara buna sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imposibil să guști măcar un strop..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok..imi place cafeaua,dar ce zici de compania unui coniac ori wiski pe acolo ,ca de, aromele trebuiesc stimulate pentru maximul de savoare...domnisorele cica vor si o bomboana de ciocolata cu rom...si ca pachetul sa fie complet ce zici de niste trabucuri catifelate si cateva tigarete zvelte si "inocente"...

    RăspundețiȘtergere
  8. phii...
    si o prajitura "de casa" conform retetei de la Pandhora...
    gata, ma declar fan Modart!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc!
    O bei cu zahar?
    sau amara?...

    RăspundețiȘtergere
  10. "Rodica Besliu a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Ritmul cafelei de dimineaţă":

    Multumesc!
    O bei cu zahar?
    sau amara?...



    Publicat de către Rodica Besliu pe .... De vorbă cu mine... la 12 mai 2012, 02:35 "

    nu stiu de ce nu s-a publicat, in spam nu e, stearsa nu e...
    imi cer scuze!
    da, cu zahar!
    multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere