duminică, 13 mai 2012

Cugirul dintre salcâmi













14 comentarii:

  1. Bom dia! Mine!
    Que lugar lindo, paisagens encantadoras,
    flores lindas, seu blog é maravilhoso!

    Saúdações do Brasil!

    Adriano.......................um Amigo???


    Bună dimineaţa! A mea!
    Ce un loc frumos, peisaje frumoase,
    flori frumoase, blog-ul dvs. este minunat!

    Salutări din Brazilia!

    Adriano ....................... un prieten?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incep sa am vedenii...
      am raspuns!
      parca am scris asa: oamenii buni sunt prieteni, indiferent de ce stele vad pe cer...

      Ștergere
  2. cirese de mai...sigur sunt cu mult mai gustoase decat cele de la noi din piata...
    excelente imagini...mi-au placut mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai e simplu!
      ce zici de imaginea aceasta: Pandhora in cires si eu dedesupt, cu maturoiul?
      tu in fusta, evident!

      Ștergere
  3. E uluitor de frumos la domnia ta, acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este...
      te invit sa vezi si alte postari, sunt multe fotografii...

      Ștergere
    2. mai fata, ia pune "mataluta" (replica nobiliara la "domnia mea"! :)) ) degetelul ala mic de la picior pe harta, sa vad si eu cum e pe acolo!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. la naiba; am raspuns mai sus; ok, pune aici degetelul de la celalalt picior! :))

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Nu înţeleg.
      Postasem un răspuns, dar mă tem că a fost o neînţelegere. (Şi o cratimă pierdută din neatenţie.)
      :)

      Ștergere
    4. vad ca tu ai sters!
      se mai intampla!

      Ștergere
  5. Frumosi maci! Frumoase peisaje!
    N-am fost niciodata in Cugir...dar astazi parca as fi fost :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, imprejurimi foarte frumoase!
    "Niciodata sa nu spui niciodata", parca...

    RăspundețiȘtergere