joi, 3 mai 2012

În muzica serii


8 comentarii:

  1. DRUMUL - STELA IORGA

    era pe vremea
    când dumnezeu umbla singur
    pe pământ
    şi râdea
    nimeni nu l-a văzut aşa
    afară de copilăria mea fericită
    când steaua norocului
    şi ea din înalt îmi strălucea
    şi îmi arăta drumul
    ca magilor
    către poveştile
    din suflet
    era ca o călătorie
    vrăjită
    cu dumnezeu copil
    înspre mine
    nu am uitat timpul acela
    nu
    nici azi
    când scriu
    despre el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, alt-om...
      am o varsta venerabila, uite asa, ca idee, prima stranepoata a terminat deja medicina, dar varsta nu inseamna nimic in fata frumosului...
      am primit cartea Stelei (o carte cu stele) si... si... m-am indragostit! De poezia ei!

      Ștergere
  2. Infloresc copaci. miracole în fiecare zi!
    Scuze. Eu nu inteleg poezia. ;)
    Pupici, prietenul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ola, Caro, ai fost in vacanta? Nu am stiut cum sa postez la minunata aceea poezie...

      Ștergere
  3. un crang de liliac...as vrea o crenguta...
    dar sa fie liliac alb :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca remarci la ce ora postez! stii de ce? sa vad liliacul alb pe fondul negru al noptii!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. fii atenta ce "potriveala": aseara, "romaty-zat", am haulit la luna, ca asa se intampla cand greieresti... acum vad ca subiectul tau e... luna! mai fata, situatia se "aromatyzeaza"...

      Ștergere