luni, 14 mai 2012

Cugir + dimineaţă = cafea!


 Bineînţeles că eu cu ochii pe fereastră şi Cafeaua cu fusta peste ibric... păi daca e luni...
Dar şi după ce mângâi ceaşca, eee...


Bună dimineaţa, Moonique!


42 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Esti intr-o vesnica feminitate: schimbi coafura zilnic!
      spor pe ogor!

      Ștergere
  2. ... mă întreb de ce eşti aşa de acid...
    fereastra mea e cu vedere la apus, ca şi viaţa, aşa că dorinţa ta de a-mi desconspira "vicleniile" este binevenită!
    nici cu data nu ai nimerit!
    cunosc scara pe care eşti; în ochii unei doamne care a promis că mă va ajuta şi dinclolo de apus am coborât de la "văsălie al meu" la "prietene" iar acum la "nemernic, escroc sentimental, etc"...

    bună dimineaţa, prietene!

    RăspundețiȘtergere
  3. cam infierbantata cafeaua aici la tine...mai bine plec la serviciu sa-mi beau cafeaua linistita :)
    neata' :)

    RăspundețiȘtergere
  4. `neata!
    da, s-a transformat in ness... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Neaţa!
    La cum bate vântul, cre'că toate femeile care au ieşit azi şi-au "schimbat coafurile". Vrând-nevrând.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. phii, iata ce cafea vorbita, si eu brambura!
      ... `neata! strengar vantul asta, cu mainile-n plete!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Frumos spus!
      :)
      Altminteri, vântul pe post de stilist îi frumos numa' în teorie. Că-n practică...deh!
      (Când am ajuns la serviciu, eram coafată "vâlvoi".)

      Neaţa! Iar?!
      Văleu!
      :)

      Ștergere
    4. mai, nu mor eu de inima rea? adica de curios? uite cum mor eu... tanar! :))
      acum iar fuga la FBI, sa vada aia ce era scris in cutia aia neagra...

      da` se poarta vâlvoi!
      dar geaba luna, geaba stele de nu-s poze cu... vâlvele!

      Ștergere
    5. Păi...m-am pieptănat între timp.
      (Doar nu era să stau vâlvoi atâtea ore.
      Mai lipsea să m-ascund după uşă şi să le fac "bau" la cei care intrau şi... am fi putut face un studiu despre sănătatea inimii la români, în condiţii de stres.)
      :))))))))))

      Ștergere
    6. sa stii ca am vazut desstule clipuri la "camera de ras" in care "valvoii" cam iau scatoalce...
      te risti?

      Ștergere
    7. Dacă ar fi fost vorba de scatoalce, atunci i-aş fi speriat cu conştiinciozitate. Să nu mai sufle!
      (Doamne-apără, bieţii oameni!)

      Mă cam înveţi la rele, sau doar mi se pare?
      :)

      Ștergere
    8. :))
      ba eu am vazut si irisi patati...

      Ștergere
    9. Există, e adevărat, dar ce treabă avem noi cu ei?
      :))

      Ștergere
  6. mda, fiecare cu cafeaua si cu fusta sa sau ale sale, ma rog, vba vine;
    eu am gasit una africana[cafeaua, adica...], caci restul si cu celelalte variaza cam in acelasi ritm in zilele saptamanii
    astazi s-a nimerit sa fie
    http://www.youtube.com/watch?v=fuD7Tz0nz7g

    sa ai o saptamana aromata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf...
      cine nu ar vrea sa aiba o saptamana aromata!
      multumesc!
      interesanta cafeaua ta dar nu m-a incantat, scuzele mele!
      poate nu sunt politicos, dar "aromele" japoneze atat de specifice, samurai, ninja, cuvinte scurte, parca-s porunci...
      fara suparare, te rog!

      Ștergere
  7. Buna dimineata!
    Sint la a doua tura de sfert de litru de cafea.Asta trebuie sa-mi ajunga pina pe la doua,dupa care o fac pe ultima de la lucru.Pentru seara si noapte mai fac ,acasa.
    Sa ai o saptamina frumoasa!
    Vremea?
    Cum vreme urita nu este,doar indispozitia noastra pentru anumite forme de manifestare a ei,iti doresc sa te simti bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect! vremea este afara, starea din noi e importanta!
      stai sa mai citesc odata... pai eu daca breau o cafeluta dupa amiaza, ma apuca duminica la pc...
      o saptamana plina de imagini digitale iti doresc!

      Ștergere
  8. Da' cine a spus că e vreme urâtă?
    Eu am zis doar că bate vântul îndeajuns de tare încât să "schimbe coafurile".
    :)
    Bine, să reformulez: astăzi, vântul îndeplineşte rolul de stilist de circumstanţă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. maaaai... am inteles: daca nu-s bun de cafegiul poate de hair-stilis ma lipesc... ok, incep cu practica?
      Buna dimineata!

      Ștergere
    2. uf...
      doua pupaturi au ratat tinta...
      antrenament, fetelor, antrenament!

      Ștergere
    3. :))
      Cred că ai o singură variantă: să calculezi o traiectorie de interceptare.

      Ștergere
    4. eu cred ca te prefaci, ca uite, stau nemiscat! :))
      tu esti la job? valeeeeu! te parasc! ori... ori!

      Ștergere
    5. Poi, pupicul era pt Nima. Vra să zică, dacă-l vrea cineva, ar trebui să-l intercepteze.
      :)
      Da, încă-s la job, dar s-a terminat programul. De ce?
      Cui să mă pârăşti şi de ce?
      (Urâte obiceiuri! Auzi la dumnealui, să pârască?!!)

      Ștergere
    6. pai si eu il urasc, dar daca ajuta sa vad albastru in fata ochilor, parca nu mai e asa rau... :))

      Ștergere
    7. Şantaj???
      Sunt scandalizată să văd că eşti gata să faci pact cu duşmanul.
      :)

      Ștergere
    8. asa? ia da mataluta telefonul sefului, sa ii spun eu ce faci la job! nu se poate fara pact! si apoi nu e pacat sa se scuture irisii in vant?

      Ștergere
    9. Şi te-ai gândit că ar fi mai bine să-i scuture şefu'?
      :)))))
      Mmmmmmdeh! Ştiu şi eu cine câştigă în cazul acesta?
      (Se vede că nu-l cunoşti pe şeful meu!)

      Ștergere
    10. ba s-ar putea sa il stiu...
      e vre-un nor care supara seninul...!
      Buna dimineata!

      Ștergere
    11. Da? Şi cum ţi se pare?

      Nu-i niciun nor. Din adâncul unui iceberg nu se vede cerul.

      Bună dimineaţa! Cel puţin aşa pare.

      Ștergere
  9. Eiii...buna cafeaua si la aceasta ora ! Petale de trandafir am rontait aseara ( cat de-o dulceata de trandafir ! )
    :))) Eu nu mangai ceasca...doar o intorc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bucuros de oaspeti, Nima!
      E clar de ce au ramas trandafirii fara petale!
      sa nu zici si tu ca din cauza vantului!
      zi buna si saptamana asemenea!

      Ștergere
  10. Buna seara!
    Pentru intarziati, mai aveti putina de cafea?
    Tare primitoare-i atmosfera de aici si-o muzica excelenta!
    O seara minunata iti doresc Vasile Dumitru! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc, ma onorezi!
    seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. am ratat întalnirea de dimineata (eu ma trezesc la 5:30 si la ora 6:30 sunt deja la birou) dar... servesc cu placere o cafea si savurez deosebita companie. Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. servus, Carmen!
    daca ajungeti iar prin Apuseni, in concediu, stiu eu o "cafenea" in Cugir, mmmm....!!!
    Onoarea e de partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Good day! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

    Visit my web page; no credit check loans online uk
    Also visit my website :: unsecured loans australia

    RăspundețiȘtergere