sâmbătă, 12 mai 2012

Cafea cu beladona


  Da, cu atropină, nu vă gandiţi la bella... 
Dacă nu îmi beam cafeaua, aş fi văzut soarele, verdele dealului, norii...
  Dar am băut! Pupilele au început să se dilate şi...










Ah, am uitat să debifez din buletin "automatic update"... 





33 de comentarii:

  1. Ai pasit intr-un taram al povestilor... de groaza:). Anii din titlul cantarii au fost cei mai frumosi din viata mea. O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am baut cafea cu beladona "ca sa ma vad mai bine"...
      In oglinda au aparut imaginile de mai sus... dar nu-i bai, "o aduc din condei", in text!
      La urama urmei aparenta conteaza, nu?
      Inseamna ca am copilarit impreuna! Pentru ca "Anii din titlul cantarii au fost cei mai frumosi din viata mea."
      Afara e soare, e bine, e frumos! Aici la fel!
      Asadar, week-end placut si tie!

      Ștergere
  2. :))) Inteleg ca la cafea merge matraguna decat o tigara .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact!
      in copilarie erau campurile pline de matraguna si canepa!
      acum imi e teama sa scriu pe blog, sa nu ma ia de "magazin de vise"...
      o dau si eu pe latineasca...
      multam de vizita!

      Ștergere
  3. Off topic: felicitări pentru aseară! Şi ţie, şi lui Monique! N-am mai auzit demult o analiză pe text atât de reuşită. Putea să fie bine până la final dacă:
    - transformaţi incidentul într-o glumă, audienţa ar fi gusta-o, fii sigur!
    - vă punea careva la dispoziţie nişte mănuşi de box, măcar să ştim o treabă!
    - ţineai seama că omul venit de la serviciu e irascibil + lipsit aproape 100% de simţul umorului.
    - existenţa ar fi logică, adică ţi s-ar răspunde cu respect la respectul pe care îl dai tu. În paranteză: stilul „dirigintă” e jenant de-a dreptul, oriunde dar on air cu atât mai mult.
    Să zicem doar astea, cu toate că ar fi ele mai multe.
    Să nu-ţi piară râsul că vin cu măturoiu’ pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaaaaaaaaaau!
      vai si amar!... vai vai vai...
      auzi, fii mai precisa, "barbiliano", "cu" sau "pe"?
      Atentie la trecerea Carpatilor cu aparate de zbor, "e" si pe acolo passaje (!!!),au patit-o si altii...
      `neata!

      Ștergere
  4. :))) pe, pe :))

    am permis de târn categ. A. A+

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooaaaau! esti o "vraji" moderna! costum de piele, chestii...
      :))

      Ștergere
  5. De ce? Adică,de ce cafea cu adaosuri??
    Of!
    :)
    Eu am răspuns dincolo. Da'ceva mai zic şi aici: data viitoare o să fie perfect!
    Mi-au şoptit mie duhurile lui Marconi şi Tesla. Serios vorbesc!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce cafea cu adaosuri? DE CE CAFEA CU ADAOSURI?
      e clar, ai nevoie de curs...

      daca duhurile acelea nu au nimerit, stiu ce pedeapsa primesti: fustă cloş - 3 ore pe o gură de metrou!

      Ștergere
    2. De acord cu pedeapsa, dacă nu-i nimeni de jur-împrejur, pe o rază de 300 m.
      (să te văd eu unde găseşte domnia ta o gură de metrou în mijlocul câmpului!!!)
      :))

      Ștergere
    3. in ziua de azi totul e posibil!
      pot inlocui gura de metrou cu o pereche (sau doua...) de maini!
      mmmmm!

      Ștergere
    4. O pereche sau două de mâini de... metrou??!!!

      Atunci îmi îmbrac fusta de tablă şi îmi pun pantofii de fier forjat.
      :))

      Ștergere
  6. Uite,ca să te înveselească:

    http://www.youtube.com/watch?v=A4x_bf24egQ

    RăspundețiȘtergere
  7. Puza de umplut orez cu tocatura de sfecla!
    comentarii mai inclo, la umbra padurii!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am ajuns la pranz,momentul cafelei este depasit as ca...ai ceva bun de mancare?sa vedem ce ne-ai pregatit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, daca stiam faceam doua portii...
      se ia un bob de orez, se sfredeleste cu bormasina, se ia una bucata sfecla maaaaare, se razuieste, se umple bobul de orez, se pune pe un platou de alpaca si pleci in oras!
      adica la o pizza!

      Ștergere
  9. Chiar sunt amuzante imaginile...cel putin la ultima imagine te prapadesti de ras...

    RăspundețiȘtergere
  10. simpatic foc esti astazi! se vede ca sentimentul pe care-l da weekendul este cu efect pozitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cafea cu bella dona zici ?
    Am sa incerc si eu ,sa vad ce va iesi.
    Imaginile sunt amuzante !Spor maxim in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie!
      Tu cu... bella dona? adica te uiti in oglinda, cand bei?
      de ce nu, la urma urmei.
      imi soui si mie rezultatul?

      Ștergere
  12. Daune care face timp .... jajajajajaj!! =D

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Da, multumesc, evident m-au binedispus, de aceea le-am postat!

      Ștergere
  14. Pentru o nebăutoare de cafea, ce ”tratație” ai prin frigider? Că nu vreau să mă bat cu nimeni pentru bobul ăla de orez umplut. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Vara!
      Dragii mei cautati-va repede pantalonii scurti si bluzele transparente, o veste buna, a venit Vara!

      Cum, exista nebautori de cafea?
      Phii, Erik von Daniken a cautat o viata extraterestrii si uite unde erau! Pe bloguri!

      Sa ma uit in frigider... O oala cu mancare de anul trecut, o sticla de lapte de cand s-a inventat vaca, un borcan cu zapada veche, s-a si evaporat, dar am scris cu markerul, de aceea stiu, aaa, bun, asta cautam, un mar bonsai, ca e cat aluna, adica s-a stafidit!

      E clar, trebuie sa imi iau alt frigider!

      Buna dimineata, multumesc de vizita, acum m-am convins si eu de replica hamletiana "vara nu-i ca iarna"!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Blogul tau e unul din preferatele mele, asa ca as fi sesizat oricum ca ai postat!
      Evident vin cu placere!
      Buna dimineata!

      Ștergere