marți, 1 mai 2012

probleme...

a, nu, nu există probleme, există doar oameni cu idei!








17 comentarii:

  1. ideea scarilor e super faina :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cum se intituleaza postarea? "probleme"?
    logic!
    am gasit in "spam" comentariul tau, dupa ce am facut ochii crucis, mutandu-ma intre mail si blog...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara!Mi-a plăcut ideea acelor tineri africani de a încropi o masa de snooker din materialele de la " fata locului"! Asta- mi amintește de băieții dintr-un sat din BĂRĂGAN care neavând bani pentru o minge, jucau fotbal cu o imitație făcuta dintr-un ciorap umplut cu cârpe.Sau de " patinele"făcute de aceeași din fier cornier îndoit pe ghete iar înaintarea pe gheata era facilitata de un bat care avea în vârf un cui cu care "patinatorul " împingea" printre picioare.Idei, idei.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru vizita!
      da, asa este, in viata rezolvam deseori "problemele" prin nascociri...

      Ștergere
  4. Imi place cum se intituleaza blogul!
    Si da, rezonez, cel mai comod interlocutor pentru mine, sunt EU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a, servus, bucuros de oaspeti...
      pot sa ma laud?
      nu m-am certat niciodata cu mine! tu?

      Ștergere
  5. ce plictiseală dacă n-ar fi complicată...!
    zi râzăcioasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa, lovit!
      stii unde mi-a zburat mintea?
      am "comentat" pe blogul lui carmen...
      germania a fost un cosmar pentru mine... totul pus la punct, ca un muzeu, daca intrebai ceva te lua lumea de sucit, adica de ce intrebi? nu e totul clar?
      intotdeauna liniile drepte duc la atipeala, pe cand cele sucite, mai ales sucite rau,eeee, alta viata, vorba proverbului...

      Ștergere
  6. Si asa ceva ar trebui sa ajunga la Salonul de Inventica.
    Sint solutii pentru probleme.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii de ce nu se primesc astea la inventica?
      locurile 1-10 ar fi ocupate de roamani, anual, asa ca a devenit neatractiva monotonia diversitatii...

      Ștergere
  7. Ideia asigura progresul omenirii,e o chestiune de imaginatie pe care noi ca natiune nu prea o agreem!Nu promovam cum se cuvine noul,ineditul,originalitatea,fantezia,creativitatea.....suntem teribil de conservatori,tipicari,cliseisti,bucheristi,birocrati....nu ma mira astfel de ce o ducem atat de prost ca natiune,...ne lipseste recunostinta fata de valori,cultul pentru inteligenta creatoare.
    Ma rog, zic si eu...cu mare of ce-i drept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modart,cum iti explici (daca ar fi asa cumzici) ca marea majoritate a medaliilor si primiilor speciale de la saloanele de inventica sint luate de romani?

      Ștergere
  8. ai dreptate, fara discutie, suntem toti in dilema argheziana a cuiului, adica ni se pare simpla abia cand o vedem realizata!
    romanul, cand are un of, il drege cu suc de vie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Si daca nu am avea idei, cum am putea sa supravietuim printre atatea "bete in roti" fara sa murim de plictiseala? :)
    Zic si eu...

    RăspundețiȘtergere
  10. pai eu cred ca atunci cand nu ai idei te plimbi, dormi, te uiti la tv, faci dragoste...
    oare am supravietui?

    RăspundețiȘtergere