sâmbătă, 5 mai 2012

O zi specială


  Dormeam eu aşa, ca omul fără griji, când deodată... şoapte...
Am mormăit, m-am răsucit... iarăşi şoapte!
Mai să fie! Am deschis uşor colţul dreapta-jos al ochiului celălalt şi... 

  Am stat de vorbă ca doi prieteni vechi, amândoi cu coatele pe geam, am schimbat autografe şi a rămas să ne întâlnim şi diseară, e spectacol de gală, evoluţie la bară, minune mare! Am loc în primul rând, să văd detaliile...

  După pupăturile de rigoare, "back to bad"... Somn... somn... somn...
 Aceleaşi necazuri cu eternul Nică... El - cucul armenesc, eu... eh...

 Acum, dacă tot e zi specială, să ne bucurăm de răsăritul soarelui!



18 comentarii:

  1. Distractie placuta!
    La noi,de cite ori se anunta ceva spectacol pe cer,se acopera repede cu nori.Cerul.Si azi-noapte a fost acoperit.Sa vedem ce va fi la noapte.
    Sa-ti fie seninul,senin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati sprprins foarte frumos spectacolul nocturn! Imi place foarte mult si imaginea si gandurile pe care le-ati asternut aici.
    O zi senina va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, sa stiti ca mi-a placut tare mult blogul Dvs, nu am stiut cum sa ma abonez acolo!
      multumesc pentru vizita, Doamne-ajuta!

      Ștergere
  3. :D haha:D Multumesc de vizita:D
    Ultima poza m-a amuzat:D:))

    weekend fain:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, la fel...
      rasaritul e destul de neclar, nu? astept sa se faca lumina!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. multumesc, si tie aceeasi urare, din toata inima!

      Ștergere
    2. Nu știu de ce, dar m-am gândit la..pupăza din tei! hi! hi!

      Ștergere
    3. te referi la ultima fotografie? :))

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si semnul trecerii, te mai astept, fac o cafea cu adevarat divina!

      Ștergere
    2. Blogul tau e un monument de altruism!

      Ștergere
    3. Hmm, credeam că numai eu performez în a spune cuvinte cu prea multe sensuri (fără să vreau, evident) dar văd că sunt la început de drum...
      Oricum ar fi, mulţumesc pentru prezenţă! La ora asta nu risc să fac o cafea dar o bere rece merge...

      Ștergere
    4. "anonim" de mai sus nu stie ca de fapt blogul tau e monumentul unui escroc sentimental !!!!!!!!!
      semnat : un alt "anonim" ! :))

      Ștergere
    5. imi pare bine ca ai revenit, doamna anonim!
      cuvintele urate scrise la inceputurile acesti blog sunt acolo, nu am motive sa le sterg, probabil ai dretate!
      oricum iti multumesc, in numele cititoarelor, ca le feresti de capcana blogului meu!
      o saptamana buna sa ai, asa cum iti e sufletul!
      a mea e rea, dar incerc sa o fac mai buna!

      Ștergere