luni, 28 mai 2012

Cugir, după prânz


Siesta cu ochii la cer, normal...



şi "problematica"! Într-un comentariu mai vechi, Fosile şi pietre m-a întrebat cum pot sta de vorba cu o... mină! Las la o parte frumuseţea situaţiei, dialogul dintre o "fosilă" şi o "mină" şi îincerc să răspund.

Uite cum stau eu de vorbă cu o mină! Şi ne înţelegem!
Cănd sunt visător, îmi imaginez că sunt cu toate pânzele sus, călătorind pe mari şi oceane...

Dar nu sunt un visător! Sunt un realist prin definiţie! Mereu atent, mereu cu privirea pe realitatea imediată!

Meritele mele au fost cântate de poeţi:

"Nu-ţi voi lăsa drept bunuri, după moarte,
Decât un nume adunat pe o carte,
În seara răzvrătită care vine
De la străbunii mei până la tine,
Prin râpi şi gropi adânci
Suite de bătrânii mei pe brânci
Şi care, tânăr, să le urci te-aşteaptă
Cartea mea-i, fiule, o treaptă.

Aşeaz-o cu credinţa căpătâi.

Ea e hrisovul vostru cel dintâi.
Al robilor cu saricile, pline
De osemintele vărsate-n mine."


Şi există şi videoclipuri!

Aşadar totul este în MINE!

Aştept replica, Domnule... Fosile şi pietre!

6 comentarii:

  1. Ai de la mine un buchețel de flori de MINE! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai prins ca sunt lenes! Nu am flori "normale" pentru ca trebuie udate, of of of ce efort...
      dar "flori de TINE"... mmm... ma uit in jur, sa vad unde ar fi locul... mmm...

      Ștergere
  2. ...Şi de la mine câteva mine de pix.
    :)
    Am glumit.
    E frumos...colajul( pot să-l numesc aşa?!).
    Imaginea cu puştiul ce şi-a desenat o fereastră pe zid, ca şi cum şi-ar fi desenat libertatea, mi se pare cea-mai-cea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. albastre, normal ca nu trebuia precizat!

      da, eu am intitulat imaginea: zborul!

      Ștergere
  3. Iti cauti dedesupturile,plutesti sau te pregatesti sa-ti iei zborul-esti tinar,copile,La multi ani!

    Ferestrele

    Între mine şi restul lumii
    se află întotdeauna
    una sau mai multe ferestre;
    Între mine şi aproapele meu
    se află iarăşi o fereastră;
    Între mine şi între mine,
    între cel care mă ştiu
    şi cel care nu mă ştiu,
    se află de asemenea o fereastră:
    o fereastră nevăzută
    şi de o viaţă întreagă
    mă strădui să ajung la ea...

    poezie de Ion Untaru
    Voi incerca sa pregatesc si eu,o luna,ceva despre Fosile si pietre.Adica si altceva in afara de ce fac de cind am deschis blogul.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani copiilor din viata ta!

    Multumesc pentru cuvinte; ai dreptate...

    RăspundețiȘtergere