luni, 28 mai 2012

Bună dimineaţa!



  
Aşa arată această dimineaţă! Nu e roz! Dar e bine! Mă bucur de regăsire!

  A, dacă e dimineaţă e... cafea?
 

39 de comentarii:

  1. Hai s'trăieşti! Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata si bine ai revenit!!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru intampinare, bucuros de regasire!

    RăspundețiȘtergere
  4. cam asa arata si cerul Bucurestiului in dimineata asta...dar nu si peisajul :)
    neata' si bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata!
      trimit pe adresa "pandora, bucuresti, post-restant" niste seminte de dealuri... cresc repede, pe aici sunt dealuri de calitate!
      bun gasit!

      Ștergere
  5. buna dimineata!
    bucuroos de oaspeti!
    imediat un ceai din florile padurilor din jur!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună "midineaţa"!

    E frumos la tine acolo, chit că e înnorat.
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "midineaţa"? iar am greşit? înseamnă că sunt în regulă!
      bucuros de reîntâlnire!
      dacă te invit la cafea, iar ne luăm de... păr?
      bun regăsit!

      Ștergere
  7. N-ai greşit, glumeam.
    La cafeaua virtuală sunt prezentă deja.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am gresit?
      ups!
      inseamna ca e ceva in neregula...
      ah, iata explicatia: atat de mult timp am lipsit incat ai avut timp sa treci de la "iris albastru" la... aureola?

      Ștergere
    2. Nu te hazarda, e intrepretabil!
      :))
      Totu' e în neregulă.

      Ai lipsit. Lipsurile dor, în general. Şi îndeamnă la cugetare. Dacă stăm şi cugetăm, devenim (sau părem) mai înţelepţi.
      Asta, cu titlul de teorie.
      Altfel, sunt tot albastră. Ca extratereştrii. Iar spinii-s la datorie. Nu i-ai simţit încă?
      :))

      Ștergere
    3. ah, interpretările...
      dacă îmi aduc aminte, pe când eram la curtea dogelui, umbla vorba "traduttore - tradittore"...
      e in italiana veche dar spun eu ce înseamnă: orice interpretare e ca o trădare...
      a, da? păi tot eu ziceam: trădare - trădare, dar să ştim toţi... corect?

      fată... albastră (vreau sânge! vreau sânge! în sfârşit pot demonstra existenţa săngelui albastru!), io mi-s din Cugir, adică din Ardeal... io doar şed...

      heeeei, stai aşa ca nu-i aşa! asta e declaraţie de război! după ce ne-am "amărât" in cafele, ne mângâiem în spini?

      Ștergere
    4. :)))
      Ce-mi placeeee!
      Cuvintele tale sunt ca un torent, tumultoase şi imprevizibile. Şi ai un tonus admirabil în dimineaţa asta de luni când, după părerea mea, nici iarba nu creşte!
      Bine, atunci!
      Merg să-mi îmbrac armura, căci sunt foarte sensibilă la cuvinte, iar domnia ta te dovedeşti maestru în mânuirea lor.

      Trădare şi trădători... Pe ea o iubim, pe ei îi detestăm, nu-i aşa?
      Subiectul e unul foarte delicat şi nu'ş ce-ţi veni cu el. Eu aş vrea să-l evit, dacă aş avea pe unde scoate... batista. Sper să nu mă-ntrebi de pârdalnica de "zdreanţă", că habar-n-am pe unde am pierdut-o. Şi nu cred că ai vrea să vezi o "desdemonă albastră" roşind, deşi combinaţia ar duce la un pic de mov, care mov...
      :)
      La Cugir se sede? Cine zice? Eu sed la Bucureşti. Probabil, la fel de comod ca şi tine.
      Sau, statul nostru n-are aceeaşi valoare din cauza loclităţilor unde se întâmplă?


      Nţ! Cred că cel mai periculos ar fi să ne mângâiem în cuvinte. Periculos de frumos!

      Ștergere
    5. http://www.youtube.com/watch?v=iat1VmplWOM

      Mă gândesc că dacă există deja o "fată verde, cu părul pădure", de ce n-ar fi şi o "fată albastră, cu părul-ocean"??

      Ștergere
    6. ah, interpretarile...
      zici ca sunt torent si tu scrii de doua ori mai mult...
      apropo, de ce "tradare" e de genul feminin? mmm...

      ma "banuiai" ca pictez? poate colaje...
      ia uite "variatiuni pe aceeasi culoare":
      http://www.youtube.com/watch?v=nhrkOfKTyuY

      Ștergere
    7. Unu-i torent, altul - fluviu...
      :)
      Bine, atunci. Promit să fac rezumate.
      Te-aş fi "învinuit" cu plăcere de pictat.

      Nu-mi place noaptea albastră. Dar îmi place Planeta Albastră.

      Ștergere
    8. e clar ca nu iti place sa fie si noaptea albastra! te confunzi, nu te mai vede "lumea"!
      sau poate egoism? "ce atata albastru? sunt eu si atat"! :))

      uuups... ma furnica mana sa scriu "confluente" dar nu scriu, nu scriiiu!

      planeta albastra? pac! amintirile! o alta era, o alta civilizatie, o tempora, o mores...
      colocviu, pacea mondiala, aplauze, propuneri, etc... un domn din australia face aceasta afirmatie si hop, mi se ridica mana, involuntar ca un arc electric!
      - De ce i se spune "planeta albastra"? intreb, naiv, inocent, sfios, nestiutor, ahtiat de invatatura...
      Zambete, foieli, "hai mai, e prea de tot", etc.
      Australianul o da pe "update", pe imaginile vazute din cosmos, skylab, mir, mirari, ma rog...
      - "Eu cred ca asa se vede de la ONU, de cand Pamantul e acoperit de Castile albastre, exportatoare de pace, zic unii", murmur eu, timid, bineinteles...

      Ah, acum am vazut pe google, tu te referi la casa de moda Planeta albastra! Ca sa vezi!

      Ștergere
    9. :))
      Curat egoism!
      Dacă noaptea toate pisicile ar fi fost albastre, mi-ar fi plăcut. Altfel, e o neconcordanţă supărătoare.

      Nu scrie, că nici eu nu citesc.

      Cre'că eram printr-a cincea când am învăţat că, văzut din cosmos, Pământul are un halou bleu-luminos (din cauza atmosferei, dacă nu mă înşel). La asta se mai adaugă, pe măsură ce te apropii, albastrul întinderilor de ape, care predomină.
      Am spus deja că iubesc Planeta Albastră, sau am uitat? Să n-o ironizezi, că mă supăr!

      Ștergere
    10. uf, bine ca nu am scris...
      nu, nicio clipa nu ironizez Planeta, oamenii da...

      Ștergere
    11. :)
      N-am să sar de ghimpi în sus că-ţi ironizezi semenii, deşi mă tentează.

      Ștergere
    12. :)) imi place imaginea, ca la metrou, nu? cu frunzele in aer si cu tulpina... mmm...

      Ștergere
    13. da, ca la metrou, aproape. Totuşi, să nu uităm de ghimpi...
      :))

      Ștergere
    14. :)) obstacolele exista doar pentru a fi infruntate!

      Ștergere
    15. Astăzi suntem viteji, din câte observ!
      Amândoi suntem puşi pe fapte mari. Eu am privit la nişte poze dure rău, domnia ta se-ngrămădeşte la spini, ca ursul la miere...
      Ne-or fi pus ăştia ceva în tva, ce crezi?!
      :))

      Ștergere
    16. aaaaa, Domnita, nu uita emblema castelului meu: din departare sunt cel mai tare!

      eu ma gandesc la ideea ca daca adunam mesajele, iese de-o nuvela!

      Ștergere
    17. Păi am încotro? Că nu mă laşi deloc să uit!
      :))

      O ieşi, cine-ştie? Dacă ai răbdare să le aduni, că în grija mea...deh, slabă speranţa.
      Spre ruşinea mea trebuie să recunosc că-s complet dezorganizată şi aproape indolentă în ceea ce priveşte producţiile mele. Nu c-ar fi vreo pierdere pentru umanitate, dar nu-s obişnuită să le port de grijă.
      Le las precum îşi lasă cucul oule. El în alte cuiburi, eu pe alte bloguri...
      :)

      Ștergere
    18. sa nu te deochi, ai copiat de la mine? textul asta e din mintea mea!
      de maine port palarie si in somn, e clar ca tu ai privirea cu raze "bluex"...

      Ștergere
    19. Văleu!
      Cine pe cine plagiază?
      :)

      Ștergere
    20. te rog, poti detalia partea "cine pe cine"?
      :))

      Ștergere
  8. Ma bucur ca ai revenit.
    Deja-i august?
    Groaznic ce repede a trecut...
    Se pare ca si la voi e frumos ca si la noi.E drept,ca aveti o mai mare vizibilitate la imprejur.
    As avea o nedumerire: cum raspunzi celor care iti comenteaza,daca esti doar "De vorba cu...tine" ?
    Sa ai o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pffff....
      mi-ai complicat ziua!
      ziceam ca de lunea am un chef de munca de speriat!
      mi-ai returnat gandurile bune: o sa raspund intr-o postare intreaga, m-ai "incitat" inca de la provocarea "cum pot sta de vorba cu o... mină"!

      Ștergere
  9. Bine-ai revenit! :)
    M-am uitat de doua ori pe fereastra, afara. Si la calendar. Nu e august. Dar e pentru prima data cand ma bucur ca cineva pare ca nu se tine de cuvant :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, fata frumoasa!
      Nimic straniu, s-a intamplat sa il verific pe Einstein (sarcina "de sus"!) si... a avut dreptate!
      Exista scurtaturi in timp si spatiu!
      Al naibii Einstein! Eu credeam ca a copiat!
      Bine te-am regasit!

      Ștergere
  10. Margareta Paslaru?...completa artista,unica!Ea chiar da savoare cafelei tale...hm...

    RăspundețiȘtergere